رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از امدادرسانی در دو حادثه آتش سوزی یک مغازه و سقوط یک شهروند خبر داد.

موسی الرضا صفری ابتدا در خصوص حادثه اول بیان کرد: ایستگاه شماره یک آتش نشانی در ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه سه شنبه به عملیات امداد به فرد حادثه دیده در یک ساختمان نیمه کاره واقع در خیابان سرخواجه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یکی از شهروندان با حضور در یک ساختمان نیمه کاره با توجه به تاریکی هوا و نداشتن دید ناگهان از طبقه همکف ساختمان در چاه مخصوص آسانسور به طبقه منفی دو ساختمان سقوط کرد که متاسفانه باعث آسیب و مصدومیت مرد میانسال شد.

صفری افزود: آتش نشانان با حضور در محل بلافاصله بوسیله نردبان فرد مصدوم را نجات داده و به طبقه همکف منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

آتش سوزی مغازه در کوی سجادیه اطفاء شد
صفری همچنین از آتش سوزی یک باب مغازه الکتروموتور و سیم پیچ دینام واقع در کوی سجادیه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام این آتش سوزی بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره هفت و یک تیم عملیاتی کمکی دیگر از ایستگاه شماره چهار به محل اعزام شدند.

صفری ادامه داد: این آتش سوزی ساعت ۲۱:۲۹ دقیقه سه شنبه شب در زمان تعطیلی مغازه رخ داده بود و آتش ابتدا با کندسوزی شروع شده و زمانی به آتش نشانی اعلام شده بود که حریق در بیشتر فضای مغازه گسترده شده بود.

وی اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله اقدام به خاموش کردن آتش نمودند و توانستند آتش را به سرعت مهار کنند و جلوی گسترش آتش سوزی که در حال سرایت به مغازه های مجاور بود را بگیرند.

صفری در پایان با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است