قائم مقام شهردار گرگان با اشاره به آسیب‌شناسی فعالیت‌ها در حوزه‌های عفاف و حجاب، بر هدفمندکردن برنامه‌های این حوزه تاکید کرد.

مجید میرزاحسینی صبح دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در نخستین جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرداری گرگان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ های ابلاغی در حوزه عفاف و حجاب اظهار کرد: شهرداری گرگان ظرفیت‌های مختلفی از جمله سرای مهربانو، خانه فرهنگی تخصصی حجاب و … را راه‌اندازی کرده که برنامه‌های متنوع فرهنگی را برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌کنند‌. با این حال با توجه به اهمیت و ضرورت این مسئله، نیازمند آسیب‌شناسی اقدامات گذشته هستیم.

وی افزود: توجه به فعالیت ‌ها و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه با رویکرد فرهنگی در موضوع عفاف و حجاب از جمله مواردی است که از این ستاد انتظار می‌رود.

قائم مقام شهردار گرگان همچنین بر تدوین پیوست فرهنگی با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب در برگزاری جشنواره ‌ها، نشست‌ ها، همایش‌ ها، مسابقه‌ ها و … تاکید کرد و گفت: آموزش و اقناع ‌سازی گروه ‌های هدف و تبیین لزوم رعایت عفاف و حجاب، تشویق و ترغیب کارکنان برای رعایت دستورالعمل ‌ها، پیش‌بینی فضاهای فرهنگی و ورزشی اختصاصی برای بانوان و … از جمله موضوعاتی است که در برنامه‌ریزی‌ ها باید به آنها توجه شود.