رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از مهار دو حادثه حریق در یک شبانه روز خبر داد.

موسی الرضا صفری با اعلام این خبر اظهار داشت: روز دوشنبه نهم دی ماه دو مورد آتش سوزی در سطح شهر رخ داد که خوشبختانه با تلاش آتش نشانان هر دو مورد اطفاء شد.

صفری ادامه داد: حریق اول در ساعت ۱۲:۲۷ و در محله انجیراب روبروی تعویض پلاک روی داد که طی آن یک منزل مسکونی دچار حریق شد که بلافاصله با اعلام به سامانه ۱۲۵ و هماهنگی های صورت گرفته با ستاد فرماندهی همزمان دو تیم عملیاتی از نزدیک ترین ایستگاه های عملیاتی شماره ۵ و ۱ در این محل حادثه حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: حریق در یک منزل ویلایی مسکونی اتفاق افتاده بود که با حضور آتش نشانان در محل ، آتش سوزی به طور کامل مهار و اطفا کردند و این آتش سوزی علی رغم داشتن خسارات مالی خوشبختانه مصدومی در پی نداشته است.

صفری با حادثه دوم اشاره کرد و گفت: در حادثه ای دیگر حریق یک مغازه فروش رنگ و ابزار یراق در میدان امامزاده گرگان در ساعت۱۴:۳۰ به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد و دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک و یک تیم از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در ادامه گفت: بعلت مواد نفتی و اشتعالزا در مغازه شعله آتش بسرعت تمامی مغازه را در برگرفته و به مغازه مجاور نیز سرایت کرد که با حضور تیمهای عملیاتی در محل حادثه بلافاصله عملیات اطفاء آغاز و در کوتاه ترین زمان ممکن حریق مهار و اطفاء شد.

به گفته صفری، خوشبختانه این حادثه نیز مصدومی نداشته است.