فرماندار آزادشهر در گروه خبری فجر گلستان گفت:در دهه فجر امسال ۱۵۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۸۸۳ افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد داشت.

سید جواد کریمی ادامه داد: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۲۲ طرح عمرانی با اعتبار هزار میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال آغاز و ۱۰۱ طرح با اعتبار سه هزار میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود؛ همچنین ۳۳ طرح اقتصادی و اشتغالزا با سه هزار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال و افتتاح شده و یا ساخت آن آغاز می‌گردد که بهره‌برداری از آن ۱۵۸ نفر را صاحب شغل پایدار می‌کند.

کریمی افزود: در دهه فجر مجتمع ۲۴ واحدی مسکن محرومین با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان آغاز خواهد شد. همچنین ۱۳ قطعه زمین شهری در دهه فجر امسال در نگین شهر به خانواده های خوش جمعیت اعطا می شود.

وی در ادامه به برنامه های اجرایی این شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید مقوا با اعتبار افزون بر سه هزار میلیارد ریال، افتتاح مزرعه گردشگری ابریشم با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، افتتاح چند واحد دامداری‌ با ظرفیت ۳۰۰ راس دام، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و افتتاح گلخانه صیفی‌جات با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در پنج هزار مترمربع از برنامه های اجرایی این شهرستان  در دهه فجر امسال می باشد.

فرماندار آزادشهر در پایان گفت: ساحت مسکن روستایی ۴۹۰ واحدی با اعتبار ۱۵۴ میلیارد تومان در سال‌جاری آغاز شد