مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گروه خبری فجر گلستان از اجرای ۱۴۵ برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح استان خبر داد و افزود: در ایام الله دهه فجر ۱۴۵ برنامه را برنامه‌ریزی کردیم و همچنین از ۱۶ تا ۲۲ بهمن جشنواره فیلم فجر را برگزار می‌کنیم و در دو سینمای کاپری و سینمای عصر جدید این فیلم‌ها حداقل ۲۰ فیلم اکران خواهند داشت.

الهام متین ادامه داد: همچنین جشنواره موسیقی فجر از ۲۷ تا ۳ اسفند با حضور ۱۰ گروه موسیقی اصلی، مقامی و سنتی و پاپ در شهرهای گرگان، کلاله و بندرترکمن و گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

متین گفت: رونمایی از جشنواره خبرنگاران حماسه‌آفرین از دیگر برنامه‌های ما است، خبرنگاران می‌توانند به شور و نشاط در ایام دهه‌فجر و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمک کنند و تبیین گری‌هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشند و حضور حماسه حضور مردم در ۱۱ اسفند شکل خواهد گرفت.

وی به دیگر برنامه های اجرایی دهه فجر این اداره کل  اشاره کرد گفت: نمایشگاه فرش، نمایش خیابانی گذر هنر، اختتامیه جام رسانه‌ای‌ امید، مسابقه قرائت و مفاهیم قرآن کریم، مسابقه کتابخوانی، نشست تخصصی جوانان و انقلاب و امام(ره) از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال می باشد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان گفت: تلاش داریم اختتامیه جشنواره خبرنگاران حماسه‌آفرین را برگزار کنیم.۲۴۳۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره آثار ارسال شد و ۲۰ هدیه به برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهیم کرد.