به گزارش روزگارپرس به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در جلسه‌ای که با حضور بخشدار شراء، امام جمعه، شهردار قهاوند و شورای شهر قهاوند، شورای بخش قهاوند و شورای روستای کوزره برگزار شد، با اشاره به خط و مشی شرکت توزیع و اهداف چهارگانه شرکت اظهار کرد: تمام چاه‌های شرب و صنایع دارای کنتورهای هوشمند کنترل‌پذیر و رؤیت‌پذیر خواهد شد که یکی از اهداف مهم شرکت است.
وی افزود: با توجه به احداث مدار سوم از پست عبدالرحیم و تکمیل پست فوق توزیع عبدالرحیم امید است شاهد پیشرفت صنایع و جذب سرمایه‌گذار در بخش عبدالرحیم باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در خصوص جاده مرادبلاغی نیز کمک همه جانبه از سوی شرکت توزیع با شرکت زیرساخت و اداره گاز برای جابه جایی پایه‌ها صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به تخصیص ۱۲۰ عدد چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات برای تعویض لامپ‌های بلوار امام خمینی(ره) قهاوند عنوان کرد: روشنایی بلوار کوزره نیز با همکاری دهیاری روستا انجام می‌شود.
سهرابی بیدار تصریح کرد: تبدیل شبکه سیمی با کابل خودنگهدار روستاهای آق‌دره، دیزج، رزج، شیرین‌آباد، مهاجرآباد، خماجین، قشلاق سفلی و علیا و مسلم‌آباد نیز در دستور کار و اجرا است.
بخشدار شراء و امام جمعه قهاوند نیز در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان، رضایت اهالی این منطقه را از اقدامات اجرایی اعلام کردند.