فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: ۳ سارق تجهیزات کارخانه آسفالت شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش روزگار البرز، سرهنگ علی عزیزی گفت: در پی سرقت تجهیزات کارخانه آسفالت شهرستان اشتهارد در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از این بود که ۳ سارق با تهدید سلاح اقدام به ضرب و شتم ۶ نفر از نگهبانان کارخانه آسفالت اشتهارد و در نهایت با بستن دست و پای آن‌ها اقدام به سرقت تجهیزات کارخانه به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: در ادامه کارآگاهان پس از چندین ماه اقدام اطلاعاتی مستمر و به کارگیری اقدامات پلیسی، در نهایت ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار دخیل در این سرقت را مورد شناسایی قرار دادند و با بررسی سوابق آن‌ها متوجه شدند که هر ۳ متهم به جرم سرقت در استان قزوین دستگیر و روانه زندان شده اند.

او می گوید: متهمان با هماهنگی قضایی از زندان به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه اقدامی در این خصوص شدند اما پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به فعالیت بزهکارانه خود در سطح شهرستان اقرار کردند.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد در اطراف آن ها، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.