جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به شعار سال که مزین به شعار مهار تورم و رشد تولید است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سان عمر انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای تحقق این شعار دریغ نخواهد کرد.
سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شامگاه دوشنبه (۷ فروردین ماه) در گفتگوی زنده با عموم مردم با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن، گفت: سال ۱۴۰۱ صحنه تقابل غم ها و شادی‌ها بود و با همه فراز و نشیب‌هایش آن را پشت سر گذاشتیم. شادی ها را با رجاء واثق به درگاه خداوند به خاطره‌ها می‌سپاریم و غم‌ها را به سبد خوف از خداوند می‌سپاریم.
وی اظهار کرد: این سال یک سال بی نظیر و استثنایی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، سالی که برای سالیان بسیار حرفهایی برای گفتن دارد، در یک کلام این سال علیرغم فراز و نشیب‌هایش به تحکیم پایه‌های نظام کمک کرد.
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان مسئله و موضوع برجسته سال گذشته که حجم و تلاش‌های دشمنان، با همه ظرفیت‌ها برای براندازی بود افزود: یک کار سازمان یافته توسط دشمن کلید زده شد، همه آنهایی که طعم تودهنی از ملت و نظام را چشیده بودند با همدیگر هم‌قسم شدند. جریانات و احزابی در مقابل نظام صف‌آرایی کردند که هیچ‌گاه همدیگر را قبول نداشته و ندارند.
کریمیان اضافه کرد: منافقین منفور ملت که تا قیام قیامت لکه ننگ آنها پاک شدنی نیست و سلطنت‌طلب‌ها که تاریخ سراسر خیانت آنها دلهای پاک را آزار می‌دهد و احزاب تجزیه‌طلب که قبل از این هم تلاش آنها را برای پاره پاره کردن کشور از آنها شاهد بودیم.
وی در ادامه بیان داشت: همچنین نظام استکبار، رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه، نقش راهبری و لیدری ناآرامی ها را ایفا کردند.
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) خاطر‌نشان کرد: از یک مسئله اجتماعی به اسم حجاب شروع کردند سپس به اصل نظام هجوم آوردند. برای هر شهر و دیار ما در فضای مجازی افرادی را اجیر کرده بودند که پیاده‌کننده اهداف شوم آنها باشند.
کریمیان با اشاره به شبکه های ماهوارهای مثل اینترنشنال که همه‌جانبه ناآرامی ها را حمایت و هدایت می‌کرد تصریح کرد: کشورهای غربی و اروپایی و نظام استکبار تامین‌کننده مالی رهبران ناآرامی‌ها بودند و به صورت آنلاین به حساب آشوبگران از طریق رمز ارز ها پول واریز می‌کردند و تحریم‌های ظالمانه را نیز تشدید کردند.
وی ادامه داد: اما بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن اشتباه محاسباتی داشت و مردم ما را نشناخته بودند. مگر دشمن نمی‌داند که همین مردم انقلاب را به پیروزی رساندند؟ خود مردم نظام را در بزنگاه‌های مثل دفاع مقدس حفظ کردند، مردمی که صاحب کاملترین دین اسلام هستند.
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) تاکید کرد: در کنار این ارکان، نیروهای مسلح مقتدر تمام قد پای کار انقلاب ماندند، چقدر شهید از انتظامی، سپاه و بسیج در این حوادث تقدیم انقلاب شد؟ چقدر عزیزانی که مفتخر به دریافت مدال جانبازی شدند؟ اما آنی در دفاع از انقلاب درنگ نکردند. مظلومانه شهید شدند اما برای اینکه آسایش مردم لکه دار نشود. علیرغم همه توانمندی‌های در اختیار، نگذاشتن مردم از جانب نیروهای مسلح احساس ناامنی بکنند.
کریمیان بیان داشت: همه نیروهای مسلح از هر درجه و از هر مقامی از درجه دار، ستوان، سرهنگ، سرتیپ، سرلشکر، سپهبد یک وجه مشترک دارند و این است که برای اعتلای نظام، گوش به فرمان ولایت هستند و سنگ زیرین آسیاب هستند و به اهداف و آرمان‌های انقلاب اعتقاد راسخ دارند.
وی در ادامه با بیان اینکه، آشوبگران و اربابانشان از نیروهای مسلح قدرتمند نظام اسلامی زهرچشم‌ها دیدند تصریح کرد: عضویت در نیروهای مسلح هنجاری، اعتقادی و مبتنی بر ارزش‌هاست، عاشق امامشان هستند و منتظر هستند تا رهبر و مقتدایشان لب تر کند تا با جان و دل ارادت قبلی خود را نشان بدهند.
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) افزود: کسانی که بر اساس اعتقادشان مسیری را انتخاب کرده‌اند مگر می‌شود از مسیر حرکت خود تمرد یا حتی شکی داشته باشند. آیا دشمن می‌داند چقدر از کارکنان نیروهای مسلح ما حافظ قرآن، قاری، مفسر، مداح، مبلغ دینی و مربیان قرآنی هستند.
کریمیان تاکید کرد: آن کسانی که در مقابل نیروهای مسلح قرار دارند معاندین و مخالفین مردم و نظام هستند. نیروهای مسلح برای آسایش مردم و برای در رکاب ولایت ماندن جان می‌دهند، تا آرمان ها باقی بماند.
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به شعار سال که مزین به شعار مهار تورم و رشد تولید است، خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سان عمر انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای تحقق این شعار دریغ نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه قطعاً مهار تورم با هدایت سرمایه های کشور به سرمایه‌گذاری مولد محقق خواهد شد تاکید کرد: سپاه و بسیج علاوه بر برقراری امنیت پایدار، با نگاه کمک به دولت بدون تصدی‌گری و یا نگاه منفعت‌طلبانه به سان سال‌های گذشته، برنامه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را انجام خواهند داد.