2024/05/02 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ | 20:49
اخبار ویژه
تبلیغات

رئیس شورای شهر اردبیل:

برنامه ۴ ساله توسعه کلانشهر اردبیل تصویب شد

برنامه ۴ ساله توسعه کلانشهر اردبیل تصویب شد

 رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با هدف توسعه کلانشهر شهر اردبیل در قالب برنامه مدون و با موافقت اعضای شورای شهر، برنامه راهبردی عملیاتی ۴ ساله توسعه شهر اردبیل تصویب شد.  روزگار پرس به نقل از  تایماز نیوز /دکتر میرمحمد سید هاشمی با بیان اینکه در این برنامه ۴ ساله نظرات نخبگان و صاحبنظران […]

 رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با هدف توسعه کلانشهر شهر اردبیل در قالب برنامه مدون و با موافقت اعضای شورای شهر، برنامه راهبردی عملیاتی ۴ ساله توسعه شهر اردبیل تصویب شد.

 روزگار پرس به نقل از  تایماز نیوز /دکتر میرمحمد سید هاشمی با بیان اینکه در این برنامه ۴ ساله نظرات نخبگان و صاحبنظران شهری جمع آوری و اعمال شده است؛ گفت: این برنامه عملیاتی با دعوت از اساتید دانشگاهی و کارشناسان متخصص و صاحبنظران حوزه شهری بعد از بررسی های کارشناسی در کمیسیونهای تخصصی متعدد مطرح و در نهایت تصویب شده و اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل ادامه داد: هدف اصلی به نتیجه رساندن برنامه ۴ ساله توسعه است چرا که توسعه در قالب یک برنامه مدون و دور از هرگونه اعمال سلیقه شخصی منجر به بهبود عملکرد و توسعه همه جانبه یکنواخت و مورد انتظار خواهد شد.

سیدهاشمی با بیان اینکه در حال حاضر شهر اردبیل با چالش های متعددی همچون عدم عدالت اجتماعی در برخی مناطق، کمبود فضای سبز، افزایش ترافیک شهری و … مواجه است؛ افزود: به منظور جلوگیری از رخ دادن این گونه معضلات و مشکلات نیاز به یک برنامه ریزی مدون بود که خوشبختانه امروز باموافقت اعضای شورای شهر بعد از اعمال تغییرات و چندین پیشنهاد کارشناسی از سوی کارشناسان متخصص حوزه شهری به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر اردبیل ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش همه همکاران مجموعه مدیریت شهری در تدوین این برنامه چهارساله خاطرنشان کرد:شهری پیشرو و توسعه یافته با زیرساختهای شهری و عمرانی و معماری و شهرسازی متعادل و متوازن، شهری سالم و با کیفیت در شاخص های زیست محیطی شهری، شهری ایمن و پیشرو در کنترل خطرات و بحرانها، شهری روان با زیرساخت های عبور و مرور کارآمد و شهری زیبا با سیمایی چشم نواز با جایگاه برتر توریستی و گردشگری بافرهنگ مشارکت جو و شهری هوشمند متکی بر علم و فناوری از چشم اندارهای برنامه عملیاتی و راهبردی شهرداری است.
انتهای پیام/