2024/05/03 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ | 09:50
اخبار ویژه
تبلیغات

در نشست مشترک مدیرکل شیلات استان اردبیل با مدیرکل دامپزشکی استان مطرح شد:

بررسی مشکلات بیمه مراکز تکثیر و مزارع پرورش ماهی استان

بررسی مشکلات بیمه مراکز تکثیر و مزارع پرورش ماهی استان

مدیرکل شیلات استان گفت: بیمه آبزیان پرورشی یکی از مهمترین ابزارها برای مدیریت مخاطرات فعالیت های بخش آبزی پروری و افزایش ضریب امنیت سرمایه گذاری محسوب می شود.  روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز| به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان اردبیل، محمد اله بخش در دیدا خود با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل […]

مدیرکل شیلات استان گفت: بیمه آبزیان پرورشی یکی از مهمترین ابزارها برای مدیریت مخاطرات فعالیت های بخش آبزی پروری و افزایش ضریب امنیت سرمایه گذاری محسوب می شود.

 روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز| به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات استان اردبیل، محمد اله بخش در دیدا خود با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل افزود: بیمه کردن مزارع پرورش ماهی و رعایت موارد بهداشتی در راستای تولید موفق  مورد تاکید می باشد.‌

وی افزود: ضروری است ضمن تلاش در راستای فرهنگ سازی بیمه محصولات و نتایج استفاده آن در هنگام بروز بحران و خسارت، افزایش سطح پرداخت غرامت ها نیز مشوقی برای تولیدکنندگان باشد.

اله بخش همچنین از ضروری بودن بیمه بچه ماهی از مبدا مراکز تکثیر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام سبب امیدواری و ایجاد انگیزه بیشتر پرورش‌دهندگان در استخرها می شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل در ادامه به آبزی پروران توصیه کرد: در راستای حفظ و حراست از سرمایه های خود ضمن رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی، به جد پیگیر بیمه نمودن مزارع پروش ماهی خود باشند.