احسان عالیخانی چگنی: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: پرواز مستقیم از خرم‌آباد به نجف اشرف ویژه اربعین حسینی(ع) توسعه اقتصادی لرستان را فراهم می کند.

احمدرضا دالوند در نشست هماهنگی پرواز زائران به نجف اشرف در ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: نخستین پرواز ویژه اربعین سیزدهم شهریورماه جاری از فرودگاه خرم‌آباد توسط شرکت ایران ایر با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و همچنین پرواز برگشت هجدهم شهریورماه جاری از نجف اشرف به مقصد خرم آباد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پرواز از فرودگاه خرم‌آباد به نجف اشرف ماحصل تلاش استاندار لرستان است گفت: زمان باز شدن سایت فروش بلیط توسط رسانه ملی و خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: به دلیل اینکه فروش بلیط بصورت سراسری انجام می‌شود، مردم استان که قصد سفر زیارتی در ایام اربعین به کشور عراق را دارند، باید در اولین فرصت ثبت‌نام کنند.

دالوند به دستور کار دوم جلسه مبنی بر ستاد خدمات سفر و موضوع خدمات‌دهی به زوار اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر مردم برای زیارت و سفر به کشور عراق مسیری را انتخاب می‌کنند که از لرستان عبور می‌کند باید آمادگی لازم را در پذیرایی از زوار را داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان برنامه‌ریزی شد تا در برگشت زوارین اربعین که از لرستان عبور می‌کنند آمادگی کامل را برای خدمات‌دهی داشته باشیم.