2024/05/06 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ | 22:14
اخبار ویژه
تبلیغات

دادستان اردبیل تاکید کرد:

ضرورت حفظ حرمت سقاخانه و مسجد و آرام گاههای حریم پیاده راه عالی قاپو

ضرورت حفظ حرمت سقاخانه و مسجد و آرام گاههای حریم پیاده راه عالی قاپو

آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل با حضور میدانی در محل پیاده راه عالی قاپو ضمن انتقاد از وضعیت حاکم به دلایل گوناگونی چون مسائل ترافیکی، وجود مزاحمت ها و وضعیت نامناسب منطقه از حیث عفاف و حجاب، ساماندهی منطقه دراسرع وقت را خواستار شد. روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز | آفاقی دادستان مرکز استان […]

آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل با حضور میدانی در محل پیاده راه عالی قاپو ضمن انتقاد از وضعیت حاکم به دلایل گوناگونی چون مسائل ترافیکی، وجود مزاحمت ها و وضعیت نامناسب منطقه از حیث عفاف و حجاب، ساماندهی منطقه دراسرع وقت را خواستار شد.

روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز | آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل با حضور میدانی در محل پیاده راه عالی قاپو ضمن انتقاد از وضعیت حاکم به دلایل گوناگونی چون مسائل ترافیکی، وجود مزاحمت ها و وضعیت نامناسب منطقه از حیث عفاف و حجاب، ساماندهی منطقه دراسرع وقت را خواستار شد.

جلال آفاقی با اظهار اینکه متناسب با فلسفه طراحی و نامگذاری پیاده راه، مدیریت لازم و موثر در زمینه فرهنگی و تاریخی و استفاده از فضا درجهت کارکرد پیش بینی شده و اولیه وجود ندارد، اقدامات موردی و مقطعی قبلی در مناسبت های خاص را نیز ناکافی دانسته، افزود: با توجه به قدمت مذهبی مسیر که سالیان سال میزبان قدوم عزاداران حسینی و دسته جات عزاداری بوده و وجود مسجد و سقاخانه و آرامگاه های موجود در بقعه شیخ صفی الدین، تلاش برای حفظ حرمت ها در آن محدوده ضروری است.
دادستان مرکز استان دربخش دیگری از سخنان خود در حاشیه بازدید میدانی از وضعیت پیاده راه عالی قاپو، با تشریح کارکرد پیاده راه ها بر سرزندگی شهروندان و ارتباطات فرهنگی و افزایش کیفیات محیطی از مسئولین ذیربط خواست در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی و رفع نارسایی ها و مشکلات و معضلات و نارضایتی های مرتبط اقدام نمایند.

#هر_شهروند_اردبیلی_یک_دیده‌بان_اجتماعی_مدعی‌العموم