2024/05/06 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ | 11:35
اخبار ویژه
تبلیغات

سرآغازی برای سرعت بخشی به پروژه‌های شهری

افتتاح پارک شهدای بعثت در ۹۰ روز کاری

افتتاح پارک شهدای بعثت در ۹۰ روز کاری

شهردار اردبیل از تکمیل پارک شهدای بعثت در ۹۰ روز کاری خبر داد و گفت: تکمیل پارک ۳ هکتاری بعثت در ۹۰ روز کاری، سرآغازی برای سرعت بخشی به پروژه‌های شهری است. روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری در مراسم افتتاح پارک شهدای بعثت که با حضور […]

شهردار اردبیل از تکمیل پارک شهدای بعثت در ۹۰ روز کاری خبر داد و گفت: تکمیل پارک ۳ هکتاری بعثت در ۹۰ روز کاری، سرآغازی برای سرعت بخشی به پروژه‌های شهری است.

روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری در مراسم افتتاح پارک شهدای بعثت که با حضور مسئولان استانی و شهری از جمله معاون هماهنگی عمرانی استاندار، فرماندار اردبیل، نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از اهالی بعثت برگزار شد، اظهار کرد: پارک بزرگ بعثت با توجه به خواسته اهالی در حدود ۳ ماه کاری با تلاش شبانه‌روزی آماده و تحویل شهروندان شد و سرعت‌کاری در این پروژه‌، قطعا آغازی برای سرعت گرفتن عملیات اجرایی سایر پروژه‌ها خواهد بود‌.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های شهرداری در حوزه فضای سبز در مناطق کمتر توسعه یافته و کم‌برخوردار، افزود: پارک ۶ هکتاری میراشرف نیز طی مدت ۲ ماه تکمیل و تحویل اهالی خواهد شد؛ این پارک در واقع جهت تامین زیرساخت‌های شهری و توسعه متوازن شهر هرچه‌ سریع‌تر ایجاد می‌شود همچنین فضای سبز یک هکتاری در رمپ پل داروپخش در مدت یکماه آماده شد.

شهردار اردبیل از اجرای پارک‌های محله‌ای در مناطق مختلف شهری خبر داد و به کمبود سرانه‌ی فضای سبز شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در طرح تفصیلی شهر اردبیل افزایش سرانه فضای سبز گنجانده شده که بر این اساس طبق طرح تفصیلی تلاش می‌کنیم سرانه فضای سبز را به ازای هر شهروند به ۵ متر برسانیم.

صفری در ادامه از پل بسیج به‌عنوان بزرگترین پل مدیریت شهری شمال‌غرب کشور یاد کرد و تصریح کرد: پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری در شمال غرب کشور، به طول ۸ کیلومتر در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها اواسط سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل با بیان این‌که سرعت در عملیات عمرانی پل بسیج در اولویت است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم پل بسیج را نیز در کنار سایر پروژه‌های شهری، زودتر آماده و زیربار ترافیک ببریم.

وی گفت: ساماندهی و لایروبی رودخانه بالقلی‌چای به طول ۷ کیلومتر، راه‌اندازی لندفیل در محل دفن دائم زباله، تملک و بازگشایی معابر در دستور کار و اولویت شهرداری است.

شهردار اردبیل به آسفالت‌ریزی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا اکنون ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.