به گزارش روزگار پرس به نقل از وی با بیان اینکه اختلاف نظری که با بعضی از شورایاران هست در ضرورت اجرا یا عدم اجرای پروژه ها نیست اذعان داشت: نیازهای هر محله توسط شورایاران مطرح می شود و به ترتیب اولویت در دستور کار قرار می گیرد اما بحث من این است که ماهیت برخی پروژه های محله محور جزو وظایف جاری و ساری ماست.چیزی که وظیفه ماست نباید منت بر سر پروژه محله محور بگذاریم.

کلهری افزود: در این زمینه انتقادی به شورایاران نداریم چرا که آنها بیان مشکل می کنند و همکاران ما باید تطبیق بدهند که پروژه محله محور است یا جزو وظایف جاری ما. شاید برخی ها جزو وظایف ما هست مثلا تعمیر سرویس بهداشتی محله محور نیست اما وظیفه ماست که انجام شود.

شهردار منطقه ۵ تاکید کرد: از همکاران می خواهم که بدانند به هیچ وجه انتقادی که مطرح می شود در تقابل با خودشان نبینند و در جهت اجرای صحیح کار بینید.شک نکنید که با برنامه ریزی دقیق بیش از ۸۰ درصد پروژه های سال ۹۹ را تا پایان فرودین سال آینده تمام می کنیم و بقیه را تا پایان سال مالی و عین ۶۲ پروژه را به پایان خواهیم رساند.

وی در مورد پروژه های توسعه محلی ۱۴۰۰ گفت: هر محله حداقل ۵ پروژه با اولویت بندی باید انجام شود.خیلی ها مقدمات آن انجام شده است و امید به همفکری و همیاری شورایاران داریم و مطمئن باشید بخش هایی از آن تا پایان تابستان سال آینده به بهره برداری می رسد.