هشتمین دوره قهرمانی موتورکراس قهرمانی بزرگسالان جهان که از ۱۳ شهریور در ترکیه آغاز شده بود امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان داد و «فهیمه نعمت‌الهی» به عنوان نخستین بانوی ایرانی پس از اخذ مجوز در رقابت‌های مسابقات موتور کراس بانوان جهان در این رویداد حضور یافت.

وی با ۲۶ موتورسوار دیگر از کشورهای نیوزلند، هلند، ایتالیا، سوئیس، کرواسی، یونان، آمریکا، اسپانیا، دانمارک، ترکیه، آلمان، نروژ، اتریش و استرالیا مسابقه داد. تمامی بزرگان موتورکراس جهان در این رقابت حضور داشتند که در ریس اول از راند اول، کیارا فونتانسی قهرمان شش دوره مسابقات جهانی از ایتالیا اول شد و کورتنی دانکن قهرمان دو دوره اخیر جهان از نیوزلند در رده دوم ایستاد.

اما در ریس دوم از راند اول، این کورتنی دانکن نیوزلندی بود که موفق شد در پیچ پایانی از کیارا فونتانسی ایتالیایی سبقت بگیرد و در رقابتی حساس و نفس‌گیر عنوان نخست را به خود اختصاص دهد. فهیمه نعمت الهی که برای نخستین بار حضور در کنار برترین‌های جهان را تجربه می‌کرد، در هر دو دور مسابقه از راند نخست، به عنوان موتور بیست و چهارم از خط پایان عبور کرد.

در رقابت‌های راند دوم مسابقات جهانی ترکیه فهیمه نعمت الهی در ریس نخست توانست رتبه خود را نسبت به قبل بهبود بخشد و بیست و یکم شود. او همچنین در ریس دوم از رقابت‌ها به عنوان بیست و دوم رسید.