‌به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چند رسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع هر هفته به صورت آنلاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

او افزود: این شماره نشریه به مطالبی چون اختتامیه مسابقه عکاسی تنوع زیستی و توجه به فرهنگ زیست محیطی و احترام به طبیعت، پا به پای تاریخ در محله و حسینیه جماران، حضور ممیزین منابع انسانی شهرداری تهران در منطقه و توجه به توانمندسازی نیروی انسانی سازمان، هم اندیشی شهردار با ۲۰ معمار پایتخت، مسابقات اسکی و ده برابری بودجه کوهستان، مجله تصویری و… پرداخته است.

گفتنی است؛ مخاطبان ارجمند برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس Region1.Tehran.ir/VaghayeShemiran و برای مشاهده دوازدهمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.