به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ؛ حسن صفات ، در این بازدید به برنامه ریزی های دقیق برای برنامه های بلند مدت اشاره کرد و گفت: ایجاد “تهران شهری برای همه “از چشم اندازها و ماموریت های مهم شهرداری است که تحقق این هدف نیازمند مشارکت و همراهی تمامی اعضای مجموعه در اجرائی کردن طرح ها و تامین رفاه حال شهروندان است.
وی افرود: صیانت از ویژگی های طبیعی و تاریخی منطقه، ارتقای کیفیت خدمات در محلات با اجرای پروژهای توسعه محلی، بهبود نظام ترافیک ، مناسب سازی معابر در سطح منطقه از اهداف دوره جدید مدیریت شهری در منطقه است.
وی بر لزوم اخلاق مداری و تلاش هر چه بیشتر تمام مدیران حوزه های شهری جهت افزایش رضایت و اعتماد شهروندان تاکید کرد وافزود: تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان و تکریم آنها ، می تواند منجر به اعتماد سازی و در نهایت افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری شود.
سرپرست شهرداری منطقه۲ همچنین بر اصلاح فرایندها وشناسایی ظرفیت ها در بهینه سازی خدمات اشاره کرد و گفت: امید است بتوانیم با شناسایی ظرفیت های موجود و برنامه ریزی صحیح و همچنین تقویت روحیه مشارکت شهروندان خدمات بهینه ای را در سطح محلات ارائه کنیم چارکه مدیریت شهری کارآمد با افزایش مشارکت عمومی ایجاد می شود.
وی در ادامه تکریم نیروی انسانی به عنوان مهم ترین سرمایه سازمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به این مهم که نیروی انسانی جز مهمترین شاخص های توسعه یافتگی در هر سازمان است برهمین اساس احترام و تکریم آنها جایگاه بسیار والایی در سطوح مختلف سازمانی برخوردار است.