سردار علینقیان پور در نشست خبری با اصحاب رسانه با محکوم کردن جنایات اخیر اسراییل و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: از ابتدای امسال تاکنون مبارزه با جرایم خشن و وقوع سرقت مسلحانه در اصفهان ۴۲ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در جرایم خاص مانند شرارت، کلاهبرداری و جرایم مالی و اقتصادی نیز در استان ۲۱درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی ادامه داد:در استان وقوع سرقت نیز طی شش ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش‌یافته و در زمینه کشف اموال مسروقه ۵ درصد افزایش کشف داشتیم.

سردار علینقیان پور گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق کشفیات نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد افزایش‌یافته، در خصوص فروشندگان مواد مخدر ، ۷درصد افزایش برخورد و دستگیری داشته ایم.

وی با بیان اینکه امسال تصادفات جرحی در استان افزایشی بوده است، افزود: علی رغم افزایش تعداد تصادفات و مجروحان ولی از لحاظ تعداد متوفیان ۲۷ درصد کاهش فوتی داشتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در شش ماهه امسال بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ برقرار شده که نسبت به سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

سردار علنقیان پور بیان کرد: امسال در حوزه پلیس فتا در استان ۴ هزار و ۷۰ سایت مجرمانه که اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و و به سازمان قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: شهروندان اصفهانی از طریق سامانه ۱۹۷، ۲۲ هزار و ۶۰۳ مورد تماس داشتند که نسبت به سال گذشته ۱۰درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی در زمینه مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان گفت: در استان اصفهان نسبت به شش ماه سال گذشته کشفیات مواد مخدر ۶۷ درصد افزایش و برخورد با فروشندگان نیز ۷درصد افزایش یافته است.