کشف بی سابقه کوکائین در کشو

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله بی سابقه کوکائین به وزن ۱۰ کیلو گرم در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری پلیس استان خبر داد.

سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و همه جانبه مجموعه پرتوان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان باندی که در زمینه قاچاق کوکائین فعالیت می کرد شناسایی و در رصد هوشمندانه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: نهایتاً پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و رصد هوشمندانه و لحظه ای تحرکات این باند یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل این نوع مواد هنگام عبور از منطقه کویری شرق استان شناسایی و در یک عملیات پیچیده و غافلگیر کننده توسط ماموران یگان تکاوری پلیس استان متوقف و در بازرسی دقیق از این خودروی ۱۰ بسته کوکائین به وزن ۱۰ کیلو کشف شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به بی سابقه بودن کشف این مقدار کوکائین در کشور گفت: قاچاقچیان این محموله را از مرزهای شرقی کشور وارد و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران پلیس در عملی کردن نقشه شوم خود ناکام ماندند.

🔸این مقام انتظامی از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این عملیات و تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای مرتبط با این باند کماکان در دست اقدام است.

🔸سردار هاشمی فر در خاتمه خاطر نشان کرد: ضمن اینکه به مجرمان و برهم زنندگان امنیت مردم هشدار می دهیم که هیچ نقطه امنی در استان برای آنان وجود نخواهد داشت از شهروندان هم انتظار داریم مانند همیشه ما را در امر مبارزه با کسانی که در زمینه خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر فعالیت می کنند یاری داده و اطلاعات و گزارش های خود در این خصوص را از طریق تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ و ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ارائه کنند تا در اسرع وقت با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.