دکتر محمد رجالی در نشست خبری گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی با اشاره به راهبرد هوشمندسازی سازمان و لیست هوشمند، اظهار کرد: قرار است تعداد قابل‌توجهی از مغایرت‌های کارگاه‌ها از طریق این لیست هوشمند به کارفرما پیش از بارگذاری‌ها اعلام شود که جلوی بسیاری از مشکلات بعدی را می‌گیرد.

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: تعداد مراجعات و بیمه‌شدگان ما زیاد است و میزان پاسخگویی ما یک به سه است. اورژانس شریعتی یکی از پرمراجعه‌ترین مراکز اورژانسی سطح شهر است که یک توسعه ۷۵۰ متری در نظر گرفتیم و در حال ساخت است. در حاتل حاضر به دلیل ساخت‌وسازها مرکز اورژانس شریعتی استاندارد نیست؛ اما با این توسعه زیربنای اورژانس به یک هزار متر می‌رسد.

رجالی با اشاره به ساخت مرکز دپوی دارویی در مرکز غرضی، عنوان کرد: مرکز غرضی ما یکی از بزرگ‌ترین مراکز شمال شهر اصفهان است که تا دلیجان ارائه خدمات می‌دهد و بیش از ۳۰ درصد مراجعات آن بیماران بدحال و تصادفات است.

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲ اتاق ال دی آر برای بحث زایمان با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تجهیز شده است، گفت: متأسفانه استقبالی از این مراکز صورت نگرفته است و ۵۰ درصد از ظرفیت این مراکز خالی است.

او با اشاره به استهلاک بالای تجهیزات بیمارستانی به دلیل تعداد بالای عمل‌های جراحی، گفت: در یک سال اخیر بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برای به‌روزرسانی تجهیزات انجام داده‌ایم.

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: مصوبه هیئت‌مدیره تأمین اجتماعی این است که زمین و مجوز ساخت از سوی شهرستان تأمین شود و ساخت و تأمین نیروی انسانی و چینش آن با تأمین اجتماعی خواهد بود.

او با اشاره به تجهیز درمانگاه شاهین‌شهر، گفت: در فولادشهر ما مصوبه برای ساخت داریم؛ اما طبق مصوبات باید شرکت عمران به‌صورت رایگان در اختیار ما قرار بدهد که متأسفانه درخواست هزینه برای زمین کرده‌اند.

رجالی با اشاره به ساخت درمانگاه چهارهزار متری فاطمه الزهرا (س) در اصفهان، گفت: باتوجه‌به پروژه‌هایی که در دست داریم میزان زیرساخت‌های سرپایی ما تا سه سال آینده ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.