نشست مشترک علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با غلامرضا اسماعیلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در محل بنیاد مسکن شهرستان نجف آباد با حضور جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط هر دو اداره کل برگزار شد.

هدف از تشکیل این جلسه ایجاد همدلی و سیاست‌گذاری‌های لازم در راستای سرعت بخشی و تسهیل در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این نشست اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اهتمام رئیس جمهور شهید بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حضور وی در جلسات شورای مسکن افزود: زمانی که به اصل پروژه و میزان گستردگی کار و مسائل و مشکلات پروژه‌ای به این عظمت توجه شود در می‌یابیم که تا کنون اقدامات موثری انجام شده است.

قاری قرآن بیان کرد: در مقابل حجم بالای کاری طرح نهضت ملی مسکن می‌بایست سعی شود تمامی اقدامات به بهترین شکل ممکن انجام شود چرا که اصلِ موضوع، کاری مقدس است و براین اساس نیاز است فی مابین مجموعه‌های مرتبط در این زمینه همدلی و همسویی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به دیدگاه موجود در ادارات کل راه و شهرسازی استان اصفهان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مبنی بر همسو بودن اقدامات در حوزه نهضت ملی مسکن گفت: به لطف خدا در این دو مجموعه روحیات به سمت همگرایی، همفکری و همکاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به حمایت ویژه استاندار اصفهان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همکاری دستگاه‌های نظارتی، از تلاش‌های بعمل آمده، اقدامات شبانه روزی در تمامی مجموعه‌ها از جمله اقدامات مستمر کارکنان در ادارات کل راه و شهرسازی استان اصفهان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قدردانی کرد.