2024/06/16 | ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ | 18:17
اخبار ویژه
تبلیغات

راه «شهدای خدمت» با قدرت ادامه دارد+فیلم

راه «شهدای خدمت» با قدرت ادامه دارد+فیلم

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد. روزگارپرس / تایماز نیوز/ به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مردم دارالارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از […]

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

روزگارپرس / تایماز نیوز/ به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مردم دارالارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشور، می‌گویند.

غم و ناراحتی مردم ولایتمدار و بصیر ایران را دو روز است که این خبر را شنیدند، فراگرفته و در غم شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اشک‌ها ریختند.

اردبیل را سکوتی عجیب فراگرفته ‌و اشک و بغض، مردم را امان نمی‌دهد‌؛ حال غریبی که نتیجه فوت و فقدان غیرمنتظره رئیس‌جمهور مردمی است و داغ سنگینی که شاید فقط در کنار شهدا کمی سبکتر شود.

یکی از ویژگی‌های مهم شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی مردمی بودن و خدمت رسانی به مردم و رضایت الهی را در اولویت امور قرار دادن بود.

خبرنگار تسنیم به سوی مردم استان اردبیل رفته تا حال و هوای مردم را به تصویر بکشد.+ فیلم