به گزارش روابط عمومی شرکت عمران بهارستان کنفرانس خبری مهندس رحیمی مدیرعامل این شرکت در سالن جلسات شرکت عمران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه های مختلف اصفهان و بهارستان برگزار شد، برنامه ها و پروزه های در دست اجرا توسط شرکت عمران بهارستان تشریح شد.

مهندس رحیمی مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در این جلسه تاکید کرد پروژه‌های عمرانی متعدد و متنوعی از جمله احداث ۳ باب مدرسه، یک باب مسجد، چند پارک و مرکز محله، تکمیل آسفالت و ۲۰ پروژه طراحی شهری توسط شرکت عمران بهارستان در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان با اعلام اینکه احداث بیمارستان را نیاز واقعی مردم می داند و خود ایشان بیشترین پیگیری را برای عملیاتی شدن این پروژه انجام داده است افزود: شرکت عمران به فضل خدا احداث بیمارستان بهارستان را در سال جاری آغاز می کند.

تامین ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای متروی بهارستان خبر خوب دیگری بود که مهندس رحیمی مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در جمع خبرنگاران مطرح نمود.

ایشان همچنین بر پیگیری خدمات زیربنایی و روبنایی و تسریع در تکمیل پروژه های مسکونی نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: تلاش در اجرای طرح های دولت برای خانه دار شدن مردم وظیغه ماست و رضایت خدا در خدمت به مردم است.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان با تاکید بر اینکه از بین ۱۰۱۷ خانواده متقاضی طرح ۴ فرزندی قانون جوانی جمعیت، در سال گذشته ۴۶۴ مورد پالایش شده بود که به تمامی این عزیزان زمین رایگان اختصاص یافت.

دکتر چنگلوایی عضو هیات مدیره شرکت عمران بهارستان نیز در این جلسه با تاکید بر برنامه ها و طرح های علمی و عملی شرکت عمران بهارستان برای توسعه شهر جدید بهارستان، افزود: با برنامه ریزی علمی مناسب برای تامین مالی و پیگیری همزمان فرایندهای مختلف از جمله تکیمل طراحی ها و محاسبات سازه ای و فنی، احداث بیمارستان کمتر از ۳ سال طول خواهد کشید.