احمدی فرماندار شهرستان اصفهان با حضور در اداره کل گمرکات استان اصفهان بیان داشت: طی دو سال اخیر سه بار از گمرک اصفهان بازدید داشته ام و هر بار نسبت به دفعه قبل تغییرات عمرانی و بهسازی را کاملا مشاهده می کنیم .

وی با اشاره به اینکه کارکنان گمرک با تلاش های جهادی خود و بدون تعطیلی نقش امید آفرینی به فعالان اقتصادی و جامعه را دارند، اذعان داشت:طبق فرمایش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تمامی راه حلها به دست مردم است، در نتیجه با رای بالای مردم در انتخابات پیش رو نقش آفرینی خواهیم کرد و بر مشکلات فائق خواهیم آمد .

کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان نیز با اشاره به رشد آمار صادرات و واردات گمرکات استان اصفهان در دولت سیزدهم اظهار داشت: هر کارمند گمرک به طور متوسط در ۱۰ ماهه امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان در وصول در آمدهای دولت نقش داشته است و این در حالی است که کارکنان گمرک نسبت به دستگاه های همجوار از حقوق و مزایای پایین تری برخوردار هستند .

وی خاطر نشان کرد: جهت کاهش هزینه صادرات فقط یک درصد کالاهای صادراتی در انبارهای گمرک تخلیه و بارگیری می شوند و ۹۹ درصد از صادرات استان به صورت ارزیابی در محل و حمل یکسره می باشد .
شایان ذکر است در این مراسم از کارکنان فرزند شهید منتخب گمرکات استان اصفهان با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد و پس از مراسم از طرح های عمرانی گمرک اصفهان بازدید صورت پذیرفت.