شهردار بهارستان از رونمایی دومین پوستر جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ در شهر بهارستان اصفهان خبر داد.
محمد شبانی در این خصوص اظهار کرد : سال گذشته شهر بهارستان میزبان اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری شهر فرهنگ بعنوان تخصصی ترین جشنواره فرهنگ شهروندی کشور در استان با ایجاد تعامل سازنده تر بین هنرمندان ، اندیشمندان و صاحبان آثار و همچنین شهرداری های سراسر کشور بعنوان متصدیان فرهنگ شهروندی برگزار شد .
وی گفت : برگزاری این جشنواره در دو بخش صورت گرفت که در بخش اول شهرداری های کشور تولیدات و آثار خودشان را در زمینه فرهنگی به نمایش گذاشتند و در بخش دوم مختص شهروندان و صاحبان هنر بود که در این زمینه آثار خود را به عرصه نمایش گذاشتند .
شبانی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور و همچنین استانداری اصفهان در این جشنواره شهرداری بهارستان را همراهی نمودند و با توجه به ایده کامل و روند برگزاری این جشنواره مقرر شد به پیشنهاد و درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.
وی بیان داشت : در همین راستا امروز با حضور استاندار و سایر مسئولین از دومین پوستر این جشنواره رونمایی شد .
شهردار بهارستان گفت : تا نیمه اول اسنفد ماه امسال شهرداری های سراسر کشور و همچنین هنرمندان می‌توانند آثار خودشان را به دبیرخانه دائمی این جشنواره واقع در روابط عمومی شهرداری بهارستان ارسال کنند و با انجام داوری اساتید و داوران متخصص در این زمینه بار دیگر نیز شاهد برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره نیز باشیم .
وی بیان داشت: در آئین اختتامیه این جشنواره از آثار برتر و همچنین شهرداری های برتر تجلیل بعمل خواهد آمد .
شبانی در پایان اظهار کرد : از کلیه هنرمندان فعال در زمینه فرهنگ شهروندی و شهرداری های که تولیدات و آثار فاخری در این زمینه دارند که بتواند بعنوان الگوی برای شهرداری های سراسر کشور مورد استفاده قراربگیرد خواستاریم که در این جشنواره حضور داشته باشند .