مدیر شعب بانک تجارت ایلام گفت: طی هشت ماهه و از محل سهمیه های سال جاری، مجموعا یک هزار و ۶۴۶ فقره تسهیلات با اعتبار ۲ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش روزگار “حسین اروانه” ، اظهار داشت: همچنین در این بازده زمانی در مجموع ۹۰۲ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ یک هزارو ۸۶۴ میلیارد ریال به متقاضیان سطح استان پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ٣٩۶ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری به مبلغ۲۲۹ میلیارد ریال به حساب خانوار ها واجد شرایط واریز شده است.

مدیر شعب بانک تجارت ایلام گفت: در این مدت ۱۹ فقره تسهیلات خود اشتغالی و ۲۱ فقره وام ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی و ۵ فقره وام قرض الحسنه حمام روستایی نیز پرداخت شده است.

اروانه بیان داشت: همچنین ۱۷۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه سفر ریاست جمهوری و دو مورد وام خود اشتغالی بنیاد برکت توسط این شعب واریز شد.

وی با اشاره به جشنواره “کارتتو طلایی کن” نیز گفت: این جشنواره هر هفته برگزار و تا کنون ۴ نفر برنده که ٣ مورد آن مبلغ ٢۵٠ میلیون ریال و یک مورد هم برنده یک میلیارد ریالی شده اند.

مدیر شعب بانک تجارت ایلام تصریح کرد: در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی در سال جاری تاکنون حدود ۵۰۰ پَک لوازم التحریر و نوشت افزار به ارزش هر کدام ۱۰ میلیون ریال بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع شده است.