به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری فولادشهر، آیین تکریم و معارفه رییس اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری فولادشهر و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فولادشهر با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی فولادشهر برگزار گردید.

در این آیین با حکمی از سوی حسین ایزدی شهردار فولادشهر، سعید محمدی‌منش به عنوان سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری منصوب و از خدمات رضا اسماعیلی در اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تقدیر و وی را به عنوان رییس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری منصوب کرد.

همچنین شهردار فولادشهر با صدور حکمی ایوب‌علی عقدکی را به عنوان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منصوب کرد و از زحمات و خدمات نادر رضایی منش تقدیر بعمل آورد.

شهردار فولادشهر در این مراسم با تأکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های نیروهای شهرداری فولادشهر، گفت: تغییر و تحول یک لازمه برای بکارگیری همه ظرفیت نیروی انسانی و مدیران خدوم مدیریت شهری است و باعث پویایی و تعالی در بخش‌های مختلف شهرداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه فولادشهر در مسیر رشد و توسعه و مدیریت شهری در عرصه‌های مختلف قرار دارد، تصریح کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا با استفاده از مدیران تازه نفس و خلاق در بخش‌های مختلف و استفاده از همه ظرفیت‌های مدیران شهرداری، رشد و شکوفایی و توسعه پایدار شهری را در فولادشهر رقم بزنیم، تغییر مدیران به منظور استفاده از ظرفیت‌های آنها در بخش‌های جدید و مختلف نیز در همین راستا صورت گرفته است