به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، در این رویداد، امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اظهار کرد: «در مسیر موفقیت» با هدف انتقال تجربیات کارآفرینان و بزرگان صنعت و تولید استان اصفهان به نسل جوان و کارآفرینان برگزار می‌شود، اصفهان افراد کارآفرین و صنعتگر موفق بزرگی را در دل خود جای داده که هر کدام از آنها افتخاری برای استان و کشور هستند و باید از آنها مطالب زیادی آموخت.

حسین انصاری، رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی چدن‌سازان نیز اظهار کرد: جوانان باید توجه داشته باشند که رشد ابعاد متعددی دارد و صرفاً در بخش اقتصادی خلاصه نمی‌شود، اگر شخصی علاقه به پیشرفت دارد باید در تمامی عرصه‌ها خود را رشد دهد.
وی ادامه داد: فعالیت خود را در سخت‌ترین روزهای جنگ تحمیلی و تحریم‌های سنگین ادامه دادیم و هیچ‌گاه ناامید نشدیم، با چند نفر نیروی ساده فعالیت خود را آغاز کردیم و با توکل بر خدا و برنامه‌ریزی رو به جلو حرکت کردیم تا توانستیم در مسیر خود پیشرفت کنیم. نباید نشست و دست روی دست گذاشت و توقع داشت که همه شرایط فراهم شود تا بتوان اقدامی انجام داد بلکه باید با جدیت و تلاش، فعالیت کرد تا موفقیت حاصل شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی چدن‌سازان افزود: امروز جوانان متخصص و کاربلدی در کشور داریم که باید از ظرفیت آنها بهره برد، لازم است از تجربیات کشورهای موفق خارجی نیز الگوبرداری شود و روند فعالیت‌های آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد، ارائه آموزش‌های تخصصی به نسل جوان باید جدی گرفته شود و در جهت گسترش تعاملات بین‌المللی نیز برنامه‌ریزی بهتری صورت پذیرد.
وی رمز پیروی در فعالیت‌های اقتصادی را فعالیت در قالب کارهای گروهی برشمرد و تصریح کرد: باید سخت تلاش کرد و برای موفقیت در بازار با رقبا وارد رقابت جدی شد، هیچ لذتی بالاتر از این نیست که انسان به کشور و هم‌وطنان خودش خدمت کند و قدمی در راستای آبادانی میهن خود بردارد. در طول زندگی کاری خودم تلاش کردم هیچ‌گاه از شکست ترس نداشته باشم و ناامید نشوم، با کار گروهی و برنامه‌ریزی و امید تلاش کردیم و موفق شدیم، لذا به جوانان نیز توصیه می‌کنم هیچ‌گاه ناامید نشوند و با قدرت برای اهداف خود بجنگند.

مسعود صرامی، کارآفرین و فعال اقتصادی نیز عنوان کرد: ایران نه‌تنها کشور بلکه خانه ماست و هیچ کجا مثل خانه برای انسان آرامش‌بخش و امن نیست، از همه جوانان این مرزوبوم درخواست می‌کنم در ایران بمانند، تلاش کنید، بجنگید و آینده کشور را بسازید، به‌طورقطع مشکلات بسیار است؛ اما نباید ناامید شد.
وی افزود: کارآفرینان موفق، ریسک‌های بزرگ را نیز پذیرفته‌اند و کارهای دشواری انجام داده‌اند و از دلایل موفقیت آنها نیز همین موارد است، من و شما متعهد و ملزم هستیم قدم‌های مستحکم برای ایران برداریم، خیلی‌ها تلاش کردند ما را زمین بزنند و با ایجاد مشکلات متعدد به ما ضربه وارد کنند؛ اما لطف خدا مانع از به نتیجه رسیدن این نقشه‌ها شد، پس از جوانان این کشور می‌خواهم خالصانه و با قدرت برای آباد کردن کشور خود تلاش کنند و بدانند معامله با خدا، پشیمانی و شکست به همراه ندارد