2024/05/03 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ | 18:46
اخبار ویژه
تبلیغات

اولین همایش نخبگان صنعت بیمه در اردبیل برگزار شد

اولین همایش نخبگان صنعت بیمه در اردبیل برگزار شد

اولین همایش نخبگان صنعت بیمه در اردبیل با حضور فعالان صنعت بیمه برگزار شد. روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز| بهروز قزلباش در اولین همایش نخبگان صنعت بیمه استان اردبیل اظهار کرد: راه اندازی سامانه آنلاین خسارت خودرو و درمان، سامانه صدور آنلاین بیمه نامه‌های بدنه خودرو و بازدید آنلاین از دیگر اقدامات شرکت […]

اولین همایش نخبگان صنعت بیمه در اردبیل با حضور فعالان صنعت بیمه برگزار شد.

روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز| بهروز قزلباش در اولین همایش نخبگان صنعت بیمه استان اردبیل اظهار کرد: راه اندازی سامانه آنلاین خسارت خودرو و درمان، سامانه صدور آنلاین بیمه نامه‌های بدنه خودرو و بازدید آنلاین از دیگر اقدامات شرکت بیمه دی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری به شمار می‌رود. همچنین، برنامه فروش الکترونیکی را در ۱۳ محصول بیمه‌ای را در شرکت جاری کردیم.

معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی درخصوص موضوع فروش و بازاریابی بیان کرد: در حوزه فروش و بازاریابی که مهمترین موضوع شرکت در سال ۱۴۰۲ است، در سال جاری یکی از مهمترین برنامه‌های فروش شرکت افزایش فروش‌های غیر از قرارداد درمان بنیاد شهید را هدف گذاری کردیم و برنامه‌های مفصلی نیز در این باره صورت گرفته است.

وی افزود: از جمله برنامه‌های حوزه فروش این است که رویکرد فروش همچنان خرده فروشی و تقویت فروش بیمه‌های زندگی باشد. اعتقاد داریم سود شرکت از طریق افزایش خرده فروشی محقق می‌شود. به همین دلیل اقداماتی از جمله برگزاری مسابقات و کمپین‌های فروش و نیز اقدامات لازم برای پوشش محصولات جدید بیمه‌ای انجام شد. همچنین، جلسات مستمری با شبکه فروش به صورت ماهانه و فصلی برگزار می‌شود. باشگاه نمایندگان را با ارائه خدمات مختلف راه اندازی کردیم.

قزلباش درباره هدف گذاری در سال جاری گفت: هدف گذاری در سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه دی این است که ما به ۶۴۰۰ میلیارد تومان فروش علاوه بر حق بیمه قرارداد بنیاد شهید برسیم. براساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۵۰ درصد از بودجه سالیانه را در ۶ ماهه محقق کردیم.

در نخستین روز از هفته بیمه و همزمان با سراسر کشور، «زنگ بیمه» در مدارس اردبیل به صدا درآمد.

مراسم نواختن زنگ بیمه به طور نمادین و با حضور رئیس شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان جناب آقای آزاد و جمعی از مدیران شرکتهای بیمه استان برگزار شد و طی برنامه‌هایی نمایشی و با نشاط، نسبت به آموزش مفاهیم بیمه‌ای برای این دانش‌آموزان اقدام شد.

حسین میکائیل‌وند دبیر شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان برگزاری چنین مراسمی را که با اجرای نمایش، مسابقه، اهداء جایزه، کتاب و محصولات فرهنگی همراه است را، مسیری موفق برای آشنایی نسل آتی با مفاهیم بیمه‌ای و تقویت ضریب نفوذ بیمه در میان نسل‌های آینده‌ساز قلمداد نمود.

در این مراسم از سوی مدیران شرکتهای بیمه دی، دانا ، میهن و صندوق تامین خسارتهای بدنی هدایای به دانش آموزان اهدا شد .

همزمان با گرامیداشت هفته‌ی بیمه، رئیس و دبیر شورای هماهنگی شرکتهای بیمه در استان اردبیل در همراهی با معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با دو مادر شهید والامقام دیدار و از ایشان عیادت نمودند.

در راستای تکریم و عیادت مدیران شعب بیمه استانی از خانواده‌های معزز شهداء و جانبازان، و نیز تسریع در برطرف نمودن مشکلات و موانع بیمه‌ای ایشان، و همزمان با گرامیداشت هفته‌ی بیمه، حسین میکائیل‌وند مدیر بیمه دی در استان اردبیل و دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای این استان، طی همراهی با دکتر محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد، در منزل دو شهید عظیم‌الشأن این استان حضور یافته و ضمن عیادت از مادران این دو شهید و پیگیری امور درمانی آن‌ها، با اهداء گُل و لوح تقدیر، نام و یاد آن شهداء والامقام را گرامی داشت.

در این دو دیدار، محسن بزرگی معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید نیز، زیست توأم با آسایش و آرامش ملت ایران در شرایط حاضر را، ثمره‌ی جانفشانی شهداء و جانبازی ایثارگرانی دانست که طی هشت سال دفاع مقدس از بذل جان و جوانی و سلامتی خویش دریغ نکردند.