2024/05/19 | ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ | 13:01
اخبار ویژه
تبلیغات

احداث نخستین پل سه طبقه معلق ایران درسرعین

احداث نخستین پل سه طبقه معلق ایران درسرعین

مدیر دهکده گردشگری دربند سرعین از بهره برداری نخستین پل معلق سه طبقه ایران در سرعین خبر داد و گفت؛  پل سه طبقه ورگه سران طی  ۱۲۱ روز آتی افتتاح خواهد شد. روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز | حسین عباسی نیا در جمع خبرنگاران از صدور موافقت اصولی پروژه خبر داد و گفت: در اجرای این […]


مدیر دهکده گردشگری دربند سرعین از بهره برداری نخستین پل معلق سه طبقه ایران در سرعین خبر داد و گفت؛  پل سه طبقه ورگه سران طی  ۱۲۱ روز آتی افتتاح خواهد شد.

روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز | حسین عباسی نیا در جمع خبرنگاران از صدور موافقت اصولی پروژه خبر داد و گفت: در اجرای این مجتمع همکاری فرماندار سرعین، بخشداری و دهیاری و شورای روستا مؤثر بوده است.

وی از آماده شدن برق مجموعه در قدم های اول خبر داد و اظهار کرد: اولین پل ترکیبی کشور در روستای ورگه سران در سه طبقه احداث خواهد شد.

عباسی نیا تصریح کرد: طبقه اول این پل معلق و طبقات دوم و سوم ثابت هستند و ۱۴۰ میلیارد تومان در فاز اول و در ۱۲۱ روز هزینه خواهد شد.

این سرمایه گذار حوزه گردشگری در استان ادامه داد: پل با ظرفیت ۱۰ هزار نفر احداث خواهد شد.

عباسی نیا اضافه کرد: غارهای باستانی موجود در این مجموعه ظرفیت خوبی برای گردشگری است و در این زمینه خود را متعهد به رعایت آیین نامه و حساسیت های میراث فرهنگی استان اردبیل می دانیم.

وی با اشاره به اینکه ۴ درصد از مردم ایران از پل های معلق استفاده کرده اند، افزود: بزرگترین شهر بازی روباز کشور در جوار پل احداث خواهد شد.

مدیرعامل دهکده گردشگری دربند سرعین یکی از جاذبه های پل معلق را وحشت آفرینی آن توصیف کرد و گفت: در هنگام پیاده روی گردشگران از روی این پل صدای شکسته شدن آن شنیده خواهد شد.

عباسی نیا اظهار کرد:  در ساخت پل معلق ورگه سران و استفاده از آن، حفظ طبیعت و محیط زیست و تاریخ منطقه در اولویت خواهد بود.