نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تقدیر از زحمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به نظرم ۲ الی ۳ وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند انرژی دولت و مجلس صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.

به گزارش روزگارپرس ، عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از زحمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به نظرم ۲ الی ۳ وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند انرژی دولت و مجلس صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم تصریح کرد: این اقدام جهاد عملی و در جهت تقویت دولت بوده که نیاز به تبیین دارد. نفوذی ها، نابلدها و نفع طلبان، این تغییرات را مخالفت با دولت تلقی نکنند، بلکه این تغییرات عین تقویت دولت است.

وی با اشاره به تاکیدات قانون اساسی و رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت اصل تفکیک قوا افزود: سایر وزرا با قوت، اقتدار و جهاد شبانه روزی و بدون اعتنا به سرزنشِ سرزنش کنندگان باید به وظایف خود عمل کنند.

روح الامینی در تذکری خطاب به وزارت بهداشت گفت: توصیه می کنم این وزارتخانه در تصویب ضوابط و آیین نامه های قانون حمایت از جوانی جمعیت تسریع کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: قانون بودجه یک قانون مترقی بوده که دولت اجازه دارد اصلاحات قیمت را با اختصاص کالابرگ و یارانه در حوزه معیشت و حمایت بیمه ای در حوزه درمان اجرا کند تا فشار به مردم وارد نشود.