گزارش عملکرد شش ماهه بیمه رازی در امور شعب، نمایندگان و کارگزان منتشر و بیمه رازی نمره قبولی در توسعه شعب، زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به نمایندگان را دریافت کرد.

به گزارش روزگارپرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در هفته گذشته گزارش شش ماهه عملکرد مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران منتشر شد، گزارشی که مسیر حرکتی این مدیریت و اعضای خانواده آن را طی شش ماهه نخست سالجاری بررسی و تصویر بسیار مناسبی از آینده شرکت بیمه رازی در زمینه چرخش استراتژیک از ستاد محوری به شعبه محوری و نماینده محوری را پیش روی شرکت بیمه رازی قرار می‌دهد.

به همین جهت سرکار خانم یاسمن حمیدی و ماریه گل‌محمدی دو تن از همکاران مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بودند.

در این قسمت از برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی که گزارش مدیریت امور شعب تحلیل و بررسی شد، ماریه گل‌محمدی- کارشناس امور نمایندگان و کارگزاران، گفت: در شش ماهه نخست سالجاری در زمینه توسعه شعب و زیرساخت‌های شرکت بیمه رازی، این شرکت به میزان ۳٫۷ درصد از میزان رشد و توسعه شعب کل صنعت بیمه را از آن خود کرده و این در حالی است که سهم پرتفوی بیمه رازی در مدت زمان مذکور ۳٫۱ درصد از کل صنعت بیمه بوده است.

او ادامه داد: پیشی گرفتن درصد توسعه شعب شرکت از سهم پرتفو، بیانگر نگاه ویژه بیمه رازی به توسعه شعب، زیرساخت‌ها در راستای ارائه خدمات به‌روز، متفاوت و در لحظه به بیمه‌گذاران و مخاطبان است.