نشست هم‌اندیشی بیمه باران با حضور علیرضا هادی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل، حسین حاتمی مشاور مدیرعامل و معاون فنی، سروناز درواری عضو هیات‌مدیره، احمد شکوهی بهار معاون بازاریابی و فروش، مهدی مهدوی معاون فناوری و برنامه‌ریزی، بهزاد حسنی مدیر شبکه فروش، پژمان جوشقانی مدیر حسابرسی، مرتضی کامرانی مدیر بیمه‌های زندگی، مرضیه سلطان‌محمدی سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیده زهرا صادقی رئیس شعبه مرکزی برگزار شد.

 

به گزارش روزگارپرس به نقل از روابط عمومی، علیرضا هادی در این همایش بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه زندگی در شرایط اقتصادی کنونی در میان آحاد جامعه تاکید کرد. او از مدیران دفاتر خواست تا با کمک شبکه فروش خبره، اخلاق‌مدار و متخصص در مسائل مالی در جهت تامین آتیه مردم گام بردارند.

 

همچنین مدیرعامل بیمه باران درباره اهمیت شبکه فروش در ترویج فرهنگ بیمه زندگی در میان توده مردم گفت: نمایندگان فروش بیمه‌های عمر که در ارتباطی تنگاتنگ با مردم در بطن جامعه قرار دارند، رسالتی مهم دارند و اگر در انتقال درست و شفاف ویژگی‌ها و اطلاعات محصولات بیمه‌های زندگی کوشا نباشند، صدمه‌ای بزرگ به صنعت بیمه‌های زندگی می‌زنند.

 

هادی در ادامه افزود: استقبال از محصولات مختلف بیمه‌های زندگی، نشان از آن دارد که بخش‌های گسترده‌ای از مردم، به این محصولات نیاز دارند بنابراین با معرفی هر چه بیشتر این محصولات به افراد جامعه، ضمن تحقق اهداف فروش و سازمانی، به رسالت اخلاقی خویش نیز عمل کرده‌ایم.

 

در ادامه این نشست، شکوهی بهار معاون بازاریابی و فروش مدیرعامل تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون، ۴ دفتر منطقه‌ای در اقصی نقاط کشور افتتاح شده است و در فصل پاییز با افتتاح ۴ دفتر دیگر، مصرانه به گسترش شبکه فروش شرکت ادامه خواهیم داد.