برنامه‌های نوین ایران‌ زمین در مسیر بانکداری دیجیتال

بانک ایران زمین با اجرای برنامه‌های نوین و ارائه خدمات غیرحضوری همچون همراه بانک فراز ایران زمین، مسیر توسعه بانکداری دیجیتال را با سهولت و آسانی براساس روش‌های روز دنیا به انجام می‌رساند. سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین نیز با شناسایی و کاهش ریسک‌های عملیاتی، بهبود عملکرد و کارایی بانک را تأثیرگذار می‌کند.

به گزارش روزگارپرس فعالیت‌های بانک ایران زمین در حوزه بانکداری الکترونیک نشان می‌دهد که ۹۷ درصد تراکنش‌های این بانک از طریق سرویس‌های بانکداری دیجیتال انجام می‌شود. بانک ایران زمین با تلاش کارکنان و مدیریت خود در حوزه فناوری اطلاعات، سعی کرده است تا با ارائه سرویس‌های مطلوب در پلتفرم‌های بانک، نیازمندی‌های مشتریان و کاربران خود را تامین کند.

تامین نیاز و پاسخ به درخواست های مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال، نیازمند ارائه سرویس های مطلوب در پلتفرم های بانک است که این مهم از طرف بانک ایران زمین با تلاش کارکنان و مدیریت این مجموعه مالی در حوزه فناوری اطلاعات در حال انجام است.

بانک ایران زمین همواره سعی کرده است تا با اجرای برنامه‌های نوین و ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و متقاضیان دریافت وام، مسیر توسعه بانکداری دیجیتال را در این مجموعه با سهولت و آسانی براساس روش‌های روز دنیا به انجام برساند. پلتفرم‌های همراه بانک فراز و همراه پلاس فراز ایران زمین، همچنین اینترنت بانک ایران زمین از جمله محصولات فناورمحور بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال است که متقاضیان و مشتریان می‌توانند سرویس‌های بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

همراه بانک جدید بانک ایران زمین با نام «فراز» امکان دریافت طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی و پرداختی را برای کاربران فراهم می‌کند. نکته جالب توجه این برنامه‌ کاربردی، استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی در مراحل طراحی «فراز» است. همراه بانک فراز خدمتی جدید از بانک ایران زمین است که برای سهولت دسترسی کاربران و مشتریان به خدمات بانکی غیرحضوری منتشر گردیده است. همراه بانک فراز ایران زمین به مشتریان این امکان را می‌دهد که خدمات بانکی و پرداختی را به صورت برخط و بدون نیاز به حضور در شعب انجام دهند.

علاوه بر این، بانک ایران زمین سامانه مدیریت ریسک عملیاتی را از طریق ایجاد تعامل و ارتباط بین این واحدها، با هدف سنجش ریسک عملیاتی مرتبط با تمام فعالیت‌های کارکنان را راه‌اندازی کرده است. سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین، علاوه بر شناسایی و کاهش ریسک‌های عملیاتی، دارای ویژگی‌ها و امکاناتی است که در بهبود عملکرد و کارایی بانک تأثیرگذار خواهد بود. سامانه این امکان را به کاربران می‌دهد تا اطلاعات مرتبط با زیان در هر شعبه و رویداد‌های زیان را جمع‌آوری و در سیستم ثبت کنند. این اطلاعات ارزشمند در تحلیل ریسک‌های عملیاتی و تصمیم‌گیری‌های بعدی بانک استفاده می‌شوند.