جواد مرشدی : جمعه شب گذشته فیلمی از انفجار نظر کابران فضای مجازی را به خود جلب کرد. در این میان ، برخی رسانه ها مدعی شدند که این فیلم ، لحظه انفجار «ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر» در تهران است .

ساعاتی بعد ، سازمان تروریستی «مجاهدین خلق»( منافقین) ، مسئولیت این انفجار تروریستی را بر عهده گرفتند. طرح این ادعا در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا ، سال هاست ، سازمان منافقین را با توجیه دست کشیدن سازمان از عملیات تروریستی ، از فهرست سازمان های تروریستی خود ،حذف کرده اند.

خبر آنلاین در گفت و گو با سردار اسماعیل کوثری (جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در سال های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹) و نماینده کنونی تهران در مجلس به بررسی این رخداد پرداخته که در ادامه می خوانید :

فیلم ادعای انفجاری در قرار گاه مالک اشتر تهران را دیده اید ، از پذیرش مسئولیت آن از سوی سازمان تروریستی منافقین خبر دارید؟

بله . البته ، اولا انفجاری نبوده بلکه دو بمب دست ساز بسیار ضعیف منفجر کرده اند. فیلمبرداری از لحظه وقوع حادثه هم با هدف بزرگ جلوه دادن عملیات و مستندسازی خیانت شان برای دریافت پول انجام شده است .طبیعی است ، دشمنان ایران به راحتی ، بابت هر ادعایی ، هزینه گزاف پرداخت نمی کنند ، بنابراین ، منافقین باید اثبات می کردند که عملیاتی بزرگ و موفقی انجام داده اند. اما واقعیت این است که منافقین ، بزرگ نمایی تبلیغی کرده اند ، وگرنه ، عملیات آن ها ، هیچ ارزش ویژه ای ندارد ، زیرا در عملیات شان ، نتوانستند ، هیچ تخریب و امثالهم انجام دهند . این ها ، خود فروخته هایی ، وابسته به بیگانگان و آلت دست دشمنان هستند که می خواهند خودی نشان دهند و پولی بگیرند .

اکنون که منافقین به عملیات تروریستی اعتراف کرده اند ،آیا غرب این سازمان را به فهرست گروه های تروریستی بازمی گردانند؟

اینها عامل آمریکا و اسراییل هستند و آن ها هرگز نمی آیند نیروهای خود را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهند، چون برای آنها کار می کنند و درواقع ، غربی ها ، کارفرمای تروریست های منافقین هستند . این وطن فروشان طی دهه ۶۰ حدود ۱۷ هزار نفر از عزیزان ما را به شهادت رساندند. آمریکا و اسراییل بجای پیگیری و برملا کردن این جنایات سازمان یافته و محاکمه تروریست ها در دادگاه های بین المللی ، همواره ، حامی آشکار و پنهان منافقین بوده اند .

کوثری : دو بمب دست ساز بسیار ضعیف در مقر «مالک اشتر» منفجر شد

بیشتر بخوانید:

هدف منافقین از این عملیات ، پس از دوره ای تعلیق فعالیت های تروریستی را چه می دانید؟

سران اروپانشین منافقین ، خیال می کنند با گرفتن این فیلم ها به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد می شود اما برخلاف خیال خام شان ، مردم ما مصمم تر ،منسجم تر و با صلابت تر راه امام و شهدا را پشت سر مقام معظم رهبری ادامه خواهند داد .آنها جنایتی بزرگتر از جنابت های دهه ۶۰ نمی توانند انجام دهند،برای مثال در چنین روزهایی با بمب گذاری، رهبر انقلاب را مجروح کردند و سپس در هفتم تیر، ۷۲ تن را به شهادت رساندند و همینطور شهید کچویی و بعد شهید صدوقی را به شهادت رساندند ،با همه این جنایات ،آیا پایه های نظام جمهوری اسلامی مستحکم تر نشده است ؟ محکم تر که شده هیچ ، بلکه بلایی بر سر استکبار و صهیونیسم بین الملل آورده که اینها خودشان جرات نمی کنند ، عرض اندام کنند.

با توجه به محل حادثه به نظر می رسد، عوامل داخلی ،عاملان عملیات بوده اند …

بله ،عوامل بیرونی چنین عملیاتی انجام نمی دهند چون می دانند زیر ذره بین و تحت پوشش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما هستند . آنها با وعده و وعید از عوامل داخلی استفاده می کنند . به هر حال جمعه و روز تعطیل بوده ، ساعت ۹ شب آمده اند با استفاده از تاریکی، چنین حرکتی انجام داده اند و فیلم گرفته اند .

منافقین فعال در عملیات اخیر هم حتما ، شناسایی و به سزای اعمال شان خواهند رسید .آنها باید بدانند جمهوری اسلامی ، بیدی نیست که با این بادها بلرزد. جوان هایی که فریب پول و وعده های آن چنانی را می خورند و دست به چنین اقداماتی می زنند، بعد از دستگیری ، حتما ، از کرده خود پشیمان خواهند شد . منافقین بدانند که ما آنها را زیر ذره بین داریم و رهایشان نخواهیم کرد .

۲۱۲۱۲