زینب نیک رنگ: در ادامه افتتاح طرح‌های هفته دولت، چند طرح اقتصادی، عمرانی، خدماتی و گردشگری در الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

 با حضور استاندار لرستان چندین طرح تولیدی، عمرانی، خدماتی و گردشگری در شهرستان الیگودرز با هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

افتتاح رستوران گردان شهرستان الیگودرز، فاز دوم انتقال آب از سد حوضیان به پارک ۱۰۰ هکتاری به طول ۶ کیلومتر و فاز اول کارخانه کربنات کلسیم این شهرستان با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن در روز و رونمایی از تابلوی فرمانداری ویژه شهرستان الیگودرز از مهمترین این طرح‌ها بود.

در ادامه شورای اداری با حضور استاندار در شهرستان الیگودرز برگزار شد.

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در نشست شورای در این شهر با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهیدان رجایی و باهنر گفت:هفته دولت فرصتی مغتنم برای بازخوانی خدمات نظام اسلامی و دولت انقلابی است.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه اگر بخواهیم توسعه پایدار ایجاد کنیم باید زیرساخت‌های مناسب با توسعه داشته باشیم فایجاد فرمانداری ویژه شهرستان را مهمترین مطالبه مردم این شهرستان دانست و گفت:خدمات نظام باید برای مردم تبیین شود و اگر چنین نشود به نظام جمهوری اسلامی ظلم شده است.

۱۰ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی، هفته دولت در استان به بهره‌برداری رسیده است.