مشهد پایگاه خبری روزگار -شهردار منطقه ۱۱ از کاشت بیش از یک میلیون و۵۰۰ هزار گل فصلی در سطح منطقه ۱۱ خبرداد .
مهدی عرفانیان گفت: گلهای بنفشه ،همیشه بهار ،مینا ،شب بو، شمعدانی و عسلی ازجمله گونه های کاشته شده در معابر سطح منطقه است .
وی اظهارکرد: تاکنون حدود ۲۰ هزار بوته گل در بوستان چهل بازه و ۱۰۰ هزار بوته گل فصلی در بوستان ملت کاشته شده است .
عرفانیان کاشت گلهای فصلی در محورهای ویژه را از برنامه های دیگر دانست و افزود: گلکاری در آیلند آزادی و معابر درجه ۱ و ۲ نیز از برنامه های درحال اقدام است .
وی خاطر نشان کرد: پروژه زیباسازی و بازپیرایی خلاقانه در میدان استقلال ابتدای بلوار دندانپزشکان و … نیز از جمله فعالیت هایی است که به مناسبت استقبال از بهار در حال انجام است .در روز های آتی لاله های بوستان چهل بازه با بیش از ۴۰ هزار گل فصلی تکمیل می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ مشهدگفت: تاچندروز آینده گلهای زیبای لاله دربوستان چهل بازه تکمیل می شودمهدی عرفانیان درکنار کاشت گل ها از
سایر اقدامات دیگر: اجرای نقاشی سه بعدی دیواری و کف در بوستان مادر و کودک عنوان کرد وافزود: اجرای نقاشی و زیباسازی صخره ها در بوستان ملت نیز از برنامه های خلاقانه ای است که هم اکنون درحال انجام است.

وی اظهارکرد:اجرای طرح سه بعدی بر تنه در ختان بوستان ملت وزیباسازی المان کشتی در بوستان چهل بازه وهمچنین نقاشی نیمکت های بوستان ملت ، بوستان سروش و چهل بازه ازبرنامه های اجرایی طرح استقبال ازبهار است.

عرفانیان پایان نورپردازی ویژه در پل چوبی بوستان ملت راتا ۲۰ اسفند دانست وخاطرنشان کرد: علاوه بر این دهکده چوبی در ابتدای لچکی سیدرضی و کوچه رنگی در حاشیه بوستان گلها انجام می شود

وی درپایان اذعان داشت: علاوه بر موارد فوق در مساحتی بیش از ۸۰۰ مترمربع از شن های رنگی بصورت تثبیت شده در سطوح فضای سبز و گلکاری ها استفاده می‌کنیم که در روزهای جاری انجام می شود و علاوه بر زیباسازی باعث کاهش سطح چمن ، گل فصل و صرفه جویی در مصرف آب می شود .