مشهد پایگاه خبری روزگار-فرمانداری تربت جام با تمام توان از مجموعه منابع طبیعی برای حفاظت از انفال حمایت می کند.

جمشیدی فرماندار شهرستان تربت جام گفت:: از مجموعه منابع طبیعی برای حفاظت از انفال و بیت المال بویژه برخورد با متخلفین حمایت می کنیم.

وی از مردم و مسئولین شهرستان خواست تا نسبت به تخلفات در این حوزه بی تفاوت نباشند و به هر شکل ممکن منابع طبیعی و نیروی انتظامی را در حفاظت و حراست از اراضی ملی و از تاغزارها یاری کنند.

در این نشست فرماندار شهرستان تربت جام برضرورت حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی و جنگل های دست کاشت برای جلوگیری از پیشروی بیابان و پیشگیری از مشکلات عدیده و خسارات جبران ناپذیر بیابان زایی تأکید نمود.

محمدرضا توسلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت جام در این نشست گفت: اراضی ملی شهرستان تربت جام بیش از ۳۰۰ هزار هکتار مساحت دارد که ۲۵ هزار هکتار آن را جنگل های طبیعی و۲۰ هزار هکتار جنگل های تاغ (دست کاشت) تشکیل می دهد؛ وی با قدردانی از همراهی و مشارکت مسئولین شهرستان در این نشست هم اندیشی یادآور شد؛ با همکاری مردم و مسئولین و جوامع محلی بویژه همیاران طبیعت ، شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران شرایط حفظ و حراست از اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی را می توان بهبود بخشید.