مشهد پایگاه خبری روزگار-مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ؛ از  استقرار کارگاههای تولیدی و خدماتی در ۱۰ شهرک صنعتی تقاضامحور این استان و نیز امکان واگذاری حداقل پانصد واحد کارگاهی را تا پایان سالجاری در قالب فراخوان عمومی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ؛ “علی بهرامی زاده” در حاشیه نشست تجلیل از صنعتگران نمونه استان اظهار کرد : وضعیت موجود اراضی متعلق به شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی احصاء شده و طراحی لازم انجام و مجوزهای زیست محیطی آنان نیز از  مراجع قانونی اخذ  و زمینه واگذاری آنها به کارگاه های تولیدی و خدماتی فراهم شده است.
وی بابیان اینکه ایجاد واحدهای کارگاهی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه صنعتی استان میباشد، افزود : براساس بررسی فنی و‌کارشناسی و‌تایید مراجع نظارتی قانونی ۱۰ شهرک صنعتی که آمادگی واگذاری اراضی خود را دارند شامل شهرکهای صنعتی مشهد(کلات)، ماشین سازی و فناوریهای برتر، فناوری و صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شرق، خیام، چناران، تربت حیدریه، گناباد، بجستان، بینالود و کاشمر هستند.
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ؛ اعلام نمود : مساحت این اراضی ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ مترمربعی هستند و با نقشه تیپی که برای آنها ارایه می شود، امکان استقرار طرحهای تولیدی و خدماتی دارای جواز تاسیس یا پروانه کسب زودبازده در آنها وجود دارد.
بهرامی زاده در انتها با اشاره به این‌که احداث واحدهای کارگاهی به رونق کسب و کار کمک ویژه‌ای می‌کند؛ عنوان کرد: براساس بررسی وضع موجود هر هکتار اراضی کارگاهی در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم می آورد.