تا ۱۰ روز حقوق کارکنان به این امرمهم اختصاص یافت.
کارکنان کمیته امداد استان گلستان با اختصاص داوطلبانه ۱ تا ۱۰ روز از حقوق در راستای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان به پویش لبنان تنها نیست پیوستند .

به گزارش روزگارپرس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با محکوم کردن جنایات ددمنشانه و وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل ، گفت: کارکنان کمیته امداد استان گلستان ، ضمن اعلام انزجار از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و همدردی با مردم مظلوم لبنان، به صورت داوطلبانه، ۱ تا ۱۰ روز از حقوق خود را برای کمک به مردم لبنان اختصاص دادند.

بابائی ضمن محکوم کردن تهاجمات و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، افزود: این اقدام  همگام با آحاد ملت ایران و در راستای حمایت‌های انسان‌دوستانه از مردم مظلوم و بی‌پناه لبنان، صورت گرفته است.

وی با اشاره به حکم ولی امر مسلمین جهان مبنی بر اینکه بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند افزود: در پی حکم جهاد گونه  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، کارکنان کمیته امداد در سراسر استان در اقدامی خود جوش  و داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به این امر اختصاص دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ادامه داد:  از سازمان‌ها،  نهادها و دستگاههای اجرائی استان دعوت می شود تا در کنار سایر مردم نوعدوست و با مشارکت در این کارخیرخواهانه و مهم از طریق کد دستوری # ۰۱۷*۸۸۷۷*  و یا واریز به شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ کمکهای نقدی خود را به مردم مظلوم لبنان اختصاص  دهند