به گزار ش روزگار پرس ، نماینده ولی فقیه دراستان گلستان گفت: بنده با تحلیل های سیاسی کار ندارم اما آموزه های قرآن به ما می گوید که پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند. در پی ترور دبیرکل حزب الله لبنان به دست رژیم صهیونسیتی، روحانیون و طلاب استان گلستان با برگزار کردن تجمع، انزجار خود را از این رژیم تروریستی اعلام و این اقدام بزدلانه را محکوم کردند. آیت الله نورمفیدی درتجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان گلستان در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به شهادت عالم جلیل القدر ومجاهد شجاع سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ،گفت: شهادت این سید بزرگوار برای امت اسلامی مصیبتی دردناک است.

🔸وی افزود: این شهید عزیز منطقه را درمدت رهبری حزب الله از حالت رکود در آورد ویک جنبش جهادی در فرهنگ منطقه ایجاد کرد.
🔸نماینده ولی فقیه دراستان گلستان یادآور شد: در طول تاریخ ،همه انبیای الهی پرچمدار این راه بودند و مستکبران عالم باید بدانند این پرچم هیچ وقت بر زمین نخواهد افتاد .
🔸آیت الله نورمفیدی تاکید کرد:بنده با تحلیل های سیاسی کار ندارم اما آموزه های قرآن به ما می گوید که پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند.
🔸وی با اشاره به اینکه شهادت چنین شخصیت هایی  نه تنها امت اسلامی را پا نمی اندازد بلکه باعث قوت بیشتر و ارده قوی و عزم راسخ تر در این راه خواهد شد، افزود: قطعا ارتش مجهز  و با تجربه حزب الله با این شهادت ها از هم نخواهد پاشید و محکم ترو قوی تر با فرمانده جدید در میدان ظاهر خواهد شد.
🔸امام جمعه گرگان ریشه تمامی مشکلات را امریکای جنایتکار برشمرد و گفت: انشا الله با نابودی این غده سرطانی و جرثومه فساد اسرائیل غاصب مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.
🔸وی از خداوند متعال حشر شهید گرانقدر سید حسن نصرالله را با اجداد طاهرینش مخصوصا با امام حسین (ع) خواستار شد.

تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان گلستان در پی شهادت ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با حضور حضرت آیت الله سیدکاظم #نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان و حضور جمعی از مردم شهر دارالمومنین گرگان پیش از ظهر امروز یکشنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۳ در حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.

روحانیون و طلاب در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان علاوه بر تجمع، طوماری نیز امضا و برای حضور در جبهه حق علیه باطل، اعلام آمادگی کردند.