میرزاعلی گفت: برگزاری کلاس های قرآنی، علوم دینی، مسابقات قرآنی و آزادی های مذهبی و جامعه اسلامی از برکات اسلام و پیامبر (ص) است.

به گزارش روزگار پرس گلستان به نقل از  روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، بی بی آسیه میرزاعلی در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در مدرسه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا گفت: امروز برگزاری کلاس های قرآنی، علوم دینی، مسابقات قرآنی و آزادی های مذهبی و جامعه اسلامی از برکات اسلام و پیامبر (ص) است.

وی تصریح کرد: امروز باید شکرگذار باشیم که در وحدت و همدلی و در سایه امنیت و آرامش در کشورمان زندگی می کنیم.
مدیر مدرسه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا با اشاره به وضعیت امروز جامعه اسلامی، افزود: امروز اگر حضرت فاطمه زهرا (س) در کوچه و خیابان های شهر و مراسم ها و عروسی های ما شرکت می کرد، آیا می تواند بگوید که از امت پدرش و امت اسلام هستند؟ اگر الله تعالی و رسول الله را دوست داریم باید آن را ثابت کنیم.
میرزاعلی با تاکید بر مهم بودن ایمان، گفت: ایمانی که بخواهد هر کاری را انجام بدهد به درد نمی خورد بلکه ایمانی که به اطاعت و عبادت خداوند منجر شود، ایمان است.
وی با بیان اینکه، ایمان شیطان نتوانست آن را نجات دهد، اظهار کرد: ایمان انسان مومن به اطاعت و عبادت وادار می کند و هدف اصلی زندگی ما راضی کردن الله متعال باشد.