با حضور امیر رحیمی رییس منطقه یک مولد سازی کشور جلسه مولد سازی اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان در اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان برگزار شد

به گزارش روزگارپرس به نقل از  روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، صبح یکشنبه ۲۵ شهریور جلسه مولد سازی اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان با حضور رحیمی رییس منطقه یک مولد سازی کشور، صلبی مدیر کل اداره کل امور اقتصادی و دارایی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه صلبی گفت: املاک معرفی شده مصوب کارگروه استانی ۱۶۸ مورد بوده که از این تعداد ۹۴ ملک دارای مصوب مازاد هیات عالی، ۵۱ ملک تعیین شده در ارزش افزایی، ۴۸ ملک دارای گزارش قیمت گذاری، ۳۶ ملک دارای قیمت گذاری مصوب هیات و ۱۱ ملک عرضه شده است.

مدیر کل اداره کل امور اقتصادی و دارایی گفت: ۱۲۵ ملک مازاد دستگاه های اجرایی به ارزش ۳۴ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در این استان به سازمان خصوصی برای مولد سازی در پایان سال قبل ارسال شده بود.

صلبی یادآور شد: استان گلستان از لحاظ میزان همکاری و ارسال دارایی ها به هیات عالی و عملکرد مولدسازی دارایی های دولت در سال قبل به ترتیب رتبه های ۴ و ۶ را درمیان استان های به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه گفت: مولدسازی یک ظرفیت قانونی است و استان‌هایی مثل گلستان که کم برخوردار محسوب می‌شوند و منابعی که وارد استان می‌شود بسیار کم است باید از ظرفیت مولد سازی نهایت استفاده را بکنیم تا بتوانیم حداقل از این طریق پروژه های نیمه تمام استان که تقریبا ۵۷ همت می باشد را به بهره برداری برسانیم.

در ادامه این جلسه رحیمی نماینده سازمان خصوصی سازی و رییس منطقه یک مولد سازی کشور گفت: بحث مولد سازی از لحاظ زمانی در دو ماهه آخر آن قرار گرفته ایم ولی با اقداماتی که صورت گرفته به طور قطع این قانون تکرار خواهد شد.

وی افزود: استان گلستان با قرار گرفتن در رتبه چهارم جایگاه بسیار خوبی را در بحث مولد سازی دارا می باشد و این ماحصل تلاش شبانه روزی مدیران استانی است که به نوبه خود کمال تشکر را از همه آنها دارم.

رحیمی گفت: ما این قول را می دهیم که مولد سازی را تا روزهای پایانی با جدیت پیگیری نماییم و در استان گلستان هم هر تصمیمی برای مولد سازی گرفته شود با شرط اینکه مصوبه کامل مطرح شود در مرکز هم پای نظر استان خواهیم ایستاد تا به سرانجام برسد.