برنامه های هفته وحدت با شعار وحدت امت اسلامی ، نجات غزه مظلوم برگزار می شود

ستاد بزرگداشت هفته وحدت استان گلستان با حضرت ایت ا.. نور نفیدی نماینده ولی فقیه و امام جنعه گرگان، حجت السلام و المسلمین قربانی رئیس ستاد بزرگداشت هفته وحدت استان گلستان با اعلام برنامه های هفته وحدت گفت : شعار محوری (( وحدت اسلامی امت اسلامی نجات غزه مظلوم )) با توجه به وظیفه سنگین امت اسلامی مطرح شده است. وی با بیان اینکه در هفته وحدت سال جاری مانند سال های گذشته برنامه های ویژه ای در زمینه فرهنگی و معنوی در استان گلستان برگزار می شود. ادامه داد : اهل بیت عصمت و طهارت ( ع) وجه مشترک مسلمانان و شیعه و سنی بوده و به عنوان مولف های ایجاد وحدت در استان گلستان شناخته می شود.
رئیس ستاد مرکز بزرگداشت هفته وحدت گفت : مساله ای که می توانست بستر اختلاف بین مسلمانان توسط دشمنان اسلام و غول رسانه ای مثال شود ، تبدیل به فرصت شده است اما در این بین انقلاب در این ۴۵ سال گذشته تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است .

وی تصریح کرد : وحدت اسلامی به عنوان یک اصل اسلامی همیشه مد نظر بزرگان انقلاب بوده ، در بیان ، روش و عمل در آیات قران موضوع هایی همچون امت واحده تعامل بین مسلمانان و پیروان دیگر مذاهب و همچنین دوری از تفرقه مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام قربانی تاکید کرد : شعار محوری امسال : وحدت اسلامی ، نجات غزه مظلوم نامگذاری شده است ، وی افزود : که همه ی برنامه ها براساس این شعار و با پیوست غزه و فلسطین برنامه ریزی شده است.