مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: در هفته دولت امسال، ۲۵ پروژه عمرانی با ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۱۶ پروژه با ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

رضا شهمرادی در قرارگاه خبری شهید همدانی از از احیای ۷۰ واحد صنعتی با اشتغال ۵۹۰ نفر در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: ۲۴ شهرک صنعتی با ۶۵۰ واحد صنعتی و ۹۵۰۰ نفر اشتغال در گلستان فعالیت می کنند.

شهمرادی ادامه داد: در سه سال گذشته سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی ۲۶۰ درصد، منابع تملک استانی شرکت شهرکهای صنعتی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان ۴۹۵ درصد و منابع ملی شرکت شهرک های صنعتی ۷۲ میلیارد تومان ۸۸۴ درصد در دولت سیزدهم رشد داشته است.

شهمرادی به یکی از  چالش اصلی شهرک صنعتی اترک اشاره کرد و گفت:  تامین  برق یکی از چالش اصلی شهرک صنعتی اترک می باشد که دستگاه‌های تامین و توزیع‌کننده برق باید نسبت به این مساله جدیت بیشتری داشته باشند تا با تامین برق این شهرک، مشکل سرمایه‌گذاران حل شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان در پایان گفت: ۳۹۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی افتتاح کردیم که در مقایسه با مدت قبل۳۶۱ درصد رشد داشته است.