مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر و از ابتدای امسال تاکنون (۱۸مرداد ماه جاری) نیز بیش از ۸۱۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفتگاز و نفت سفید در استان گلستان توزیع شد و مشکلی برای تامین نیاز استان در این بخش وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری روزگارپرس به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، سید محمد حسینی همزمان در روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: وظیفه ذاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان ذخیره‌سازی، دریافت و انتقال فرآورده‌های نفتی است.

وی به اقدامات لازم برای بهینه‌سازی مصرف انرژی اشاره کرد و توضیح داد: در این راستا، استفاده از سوخت پاک CNG، مدیریت مصرف و استفاده از کارت سوخت شخصی در دستور کار قرار دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان بیان کرد: سوخت موردنیاز گلستان در استان ذخیره شده و در این بخش کمبودی در استان وجود ندارد.

حسینی در ادامه هفته خبرنگار را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران سربازان گمنام در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی هستند و رسانه‌های گلستان به وظیفه ذاتی خود در مدیریت مصرف انرژی و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم به خوبی عمل کرده‌اند که جای قدردانی دارد