به گزارش پایگاه خبری روزگارپرس به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ،آیین افتتاحیه دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) با حضورفرماندار،شهردار،مدیرکل آفرینش های ادبی وهنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور، معاون فرهنگی و مدیران کل ستادی کانون، نویسندگان و شعرا، اعضای این باشگاه و نوجوانانی از سراسر کشور شامگاه روز دوشنبه مورخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در محل هتل کانیار شهرستان علی‌آبادکتول برگزار شد.
فرماندار علی آبادکتول اظهارکرد: حضور بزرگان اساتید شعر و داستان ایران و نخبگان نوجوان ادبی از سراسر کشور در این شهرستان، مایه مباهات و سربلندی است.
احمدی با بیان اینکه یکی از اهداف این رویداد معرفی ظرفیت‌های گردشگری، شهری، بومی محلی و فرهنگی شهرستان است، گفت: حضور نوجوانان و مربیان در علی‌آبادکتول باعث معرفی بیشتر ظرفیت‌های این شهرستان و در نهایت توسعه فرهنگی و ادبی شهرستان خواهد شد.
احمدی ادامه داد: امیدوارم هم ما و هم شما، از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده و بهره را در خصوص استعدایابی و ارتقاء توانمندی‌های نوجوانان هنرمند و اهل قلم شهرستان ببریم و شما نیز در این ۳ روز با این شهرستان آشنا شوید.
گفتنی است در این اردو تعدادی از شاعران و چهره‌های مطرح ادبیات کشور حضور پیدا کرده و در تعامل با نوجوانان، تجربه‌های خود را به اشتراک می گذارند.
دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری کشور از روز ۲۲ الی ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ به میزبانی شهرستان علی آباد کتول برگزار می‌شود.