دستگاههای همسو و همکار کمیته امداد در ارائه خدمات مشاوره تجلیل شدند.
باحضور استاندار گلستان و معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور ،رویداد تخصصی روانشناختی و مشاوره در استان گلستان با هدف معرفی خدمات متنوع کمیته امداد دراین زمینه برگزار و از دستگاههای همسو تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از پایگاه  اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در حاشیه این رویداد تخصصی مشاوره در دانشگاه فرهنگیان استان گفت: کمیته امداد در راستای توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت خدمات خود در کنار خدماتی همچون کمک معیشت ، اشتغال، مسکن و … خدمات مشاوره و روانشناسی نیز ارائه می کند .

وی ادامه داد:  خدمات مشاوره‌ای باعث بالا رفتن مهارت‌های زندگی در بین مددجویان شده و از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.

مدیرکل کمیته امداداستان گلستان گفت: این رویداد در کنار اینکه کمک می‌کند توانمندی‌های روحی مددجویانی که آسیب دیده‌اند به آنها بازگردد؛ زمینه استعدادیابی آنها را هم فراهم می‌کند.

بابائی افزود: از مؤلفه های اصلی توانمندسازی خوداتکایی، خودباوری و تقویت امور فرهنگی خانواده های تحت حمایت است و استعدادهای زیادی در جامعه هدف کمیته امداد وجود دارد که با استفاده از همین خدمات مشاوره‌ای می‌تواند رشد کند.

بابایی با بیان اینکه توانمندسازی فرهنگی خانواده های تحت حمایت از سیاستهای زیربنایی کمیته امداد می باشد ، افزود:  در طی سال گذشته بیش از ۳۵ هزار خدمت مشاوره به مددجویان صورت گرفته است ،بطوریکه با پیگیری مشاورین این نهاد تعداد ۴۷۰ نفر از دانش آموزان بازمانده و ترک تحصیل در سال ۱۴۰۲ بازگشت به تحصیل شدند.

گفتنی است: در پایان این مراسم باحضور استاندار گلستان و معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور  از دستگاههای همسو و همکار با کمیته امداد در زمینه روانشناسی و مشاوره تجلیل وقدردانی شد.