استاندار گلستان گفت:  از ۹۵ نقطه حادثه خیز استان ۶۰ نقطه با تلاش شبانه‌روزی در مدت ۳۳ ماه در دولت سیزدهم ایمن‌سازی شد که جای تقدیر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گلستان اظهار کرد: کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در استان گلستان حاصل اجرای برنامه‌های مدون و کارشناسی است.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در استان گلستان بر اساس آمارهای تصادفات و تلفات ناشی از آن جزء اولویت‌بندی قرار گرفت و نتیجه مناسبی را هم در این بخش دیدیم.

استاندار گلستان با تقدیر از تلاش‌های پلیس راه و پلیس راهور در استان گلستان تاکید کرد: از ۹۵ نقطه حادثه خیز استان ۶۰ نقطه با تلاش شبانه‌روزی در مدت ۳۳ ماه استان گلستان ایمن‌سازی شد که جای تقدیر دارد.

زنگانه گفت: ۵۱ کیلومتر روشنایی جدید ، ۴۰ نقطه روشنایی نقطه‌ای در دولت سیزدهم رقم خورده که کارهای بزرگ و ارزشمند در حوزه ترافیک بوده است.

وی بیان کرد: ۱۱ هزار کیلومتر خط کشی جدید در راه‌های استان گلستان انجام شده و مردم این اقدامات را می‌بینند و همیشه به خادمان خود لطف داشته‌اند.

استاندار گلستان در خصوص سفرهای تابستانی و اربعین حسینی، تصریح کرد: تمام تلاش دستگاه‌های مسوول در این بخش موظف هستند با تمام امکانات و توان به مردم خدمت‌رسانی کنند.

زنگانه موضوع آموزش در حوزه ترافیک  را بسیار با اهمیت دانست و افزود: در‌این بخشهر کوتاهی شکل بگیرد نتیجه منفی آن در تصادفات و تلفات ناشی از آن دیده خواهد شد پس باید از هر ظرفیتی در این بخش استفاده کنیم.