مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از بهره مندی ۱۲۲۶ مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات رایگان انشعاب آب، برق، گاز و عوارض در سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «عیسی بابائی» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انشعاب برق، آب و گاز برای نخستین بار به صورت رایگان و جهت ارائه خدمات هدفمند در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و تأمین امکانات ضروری و اولیه زندگی به این عزیزان واگذار می ‌شود که بر همین اساس در سال گذشته کمیته امداد، تعداد ۱۲۲۶ فقره انشعاب و عوارض شهرداری به صورت رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان گلستان واگذار کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه براساس قانون، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های خرید خدمات انشعاب آب، برق و گاز فقط برای یکبار معاف هستند، تصریح کرد: ۳۷۲ فقره از مجموع انشعابات واگذار شده مربوط به برق، ۲۹۷ مورد انشعاب آب و ۴۲۸ مورد انشعاب گاز و ۱۲۹ فقره نیز مربوط به صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری است.

وی افزود: برای واگذاری این تعداد انشعابات مختلف، بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.